Közösségi média poszt ötletek Szállodád számára, hogy update lehess!
Közösségi média poszt ötletek szállodáknak
Nos, ne izgulj tovább. Szállodamarketing-szakértői csapatunk összeállította a szállodákra vonatkozó közösségi média poszt ötletek teljes listáját szállodáknak.
A szállodamarketingesek ezeket az ötleteket felhasználhatják egy olyan tartalomnaptár létrehozására, amely vonzó megjelenést tartalmaz, amely mind a szálloda, mind a célközönség számára releváns.
Miről posztoljon egy szálloda a közösségi médiában?
Az ingatlanról
A közösségi média tökéletes platform arra, hogy a szálloda részleteit megosszuk a követőinkkel, és a potenciális vendégek bevonzása miatt is nagyon fontos!
Akciók és ajánlatok
A különleges ajánlatok megosztása a közösségi médiában arra ösztönzi a potenciális utazókat, hogy szállást foglaljanak a mi szállodánkba.
Rendezvények és események
Ha szállodád rendezvény- vagy tárgyalóteremmel is büszkélkedhet, akkor a közösségi média az egyik legjobb terjesztési felület.
A városról
A város- vagy lokációs tartalom fantasztikus módja az utazók csábításának, és lehetőséget kínál arra, hogy a helyi vállalkozásokkal partnerkapcsolatokat építhessünk ki.
Gyakori kérdések és válaszok
A kérdések és válaszok bejegyzései egyszerű módja annak, hogy erősítsék az interakciókat a közösségi média platformokon.
Vendégek vagy rajongók részvételének növelése
Lépj kapcsolatba korábbi vagy potenciális vendégeiddel mélyebb szinten azáltal, hogy érezteted, hogy szerepelnek a közösségi médiában.
Az elköteleződést elősegítő szállodai közösségi média bejegyzések
Ezek a közösségi média-ötletek mind remekül működnek, ha videókká alakítod őket! Használj teljes videót vagy a videó részletét, hogy megtekintésre és tevékenységre csábítsd az embereket a közösségi média platformjaidon. A videómarketing egyre nagyobb teret nyer a szállodai marketing terén is.
Versenyek és ajándékok
A versenyek és ajándékok hasznos módja a felhasználók által generált tartalom ösztönzésének és erős társadalmi bizonyíték kialakításának.
Hashtagek
A hashtagek segíthetnek a következetesség kialakításában a közösségi médiában való közzétételkor, és ideálisak az interneten való megtaláláshoz.
Egyéb
A webhelyek tartalmának újrahasznosítása, az ünnepekre való ugrás és a szállodafrissítések megosztása segíthet pótolni a tartalomnaptárak hiányosságait.
A legjobb 50 közösségi média bejegyzési ötlet szállodák számára
- Utazási tippek és trükkök
- Vendégek által megosztott utazási tippek és trükkök
- A szálloda épülete
- Szállodai hírek
- Szállodai rendezvények (konferenciák, jótékonysági rendezvények, bulik stb.)
- A személyzet vagy az alkalmazottak kiemelése
- Pozitív vendégértékelések
- Szállodai körbevezetés és kiemelten fontos területek bemutatása
- Szobatúrák
- Helyszíni étkezési lehetőségek vagy kiemelt események (beleértve a szakács különlegességeit vagy kedvenceit)
- Pozitív hírek a szállodáról
- Különleges ajánlatok
- Helyi kedvezményes programok vagy a lokális partnerek ajánlatai
- Hűségprogram információi
- Eseményekről aftermovie
- Vendéglátás menü és fotózás
- Különleges események fotózása
- Környékbeli utazás tippek és trükkök
- Környékbeli apróságok, érdekességek
- Közeli látnivalók (séta- és vezetési kilométerrel)
- Közeli étkezés (beleértve a távolságot, az étel típusát és az árkategóriát)
- Közeli események
- Szükséges információ az úticélról
- Érdekes tények az úticélról
- Pozitív hírek az úticélról
- Kérdések (nyitott végű kérdések, mint például: „Melyik volt a kedvenc részed a nyaralásban?”)
- Gyakran Ismételt Kérdések
- Felmérések
- Szavazások
- Segítségkérés (nevezd meg új menüpontunkat, különleges italunkat, medencebárt stb.)
- Visszajelzés kérése (hogyan javíthatnánk szállodánkat?)
- Facebook élő videók
- Vendéginterjúk
- Oszd tovább a követők legjobb nyaralós fotóit
- Oszd meg az elnyert díjakat
- Property Scavenger Hunt
- „Jelölj megy egy barátot” (akit el szeretne vinni szállodánkba stb.)
- „Lájkold és oszd meg” (alkalmazz cselekvésre ösztönzést az elkötelezettség növelésére)
- Szoba ajándék
- Fotófelirat verseny
- Videóbeküldő verseny
- #Hétfői blues
- #UtazásKedd
- #Borszerda
- #esküvőszombat
- #Nosztalgiacsütörtök
- #Mókavasárnap
- Ünnepi bejegyzések
- Hotel frissítések
- Tulajdonblog cikkek (platformok közötti tartalommegosztás)
Közösségi média tippek szállodáknak
Most, hogy megtudtad, hogy miből állhat a tartalmad a közösségi médiában, nézzünk meg néhány általános tippet és trükköt, amikkel növelheted a közösségi médiában az elérésedet.
Nem minden csatorna egyenlő
Elmúltak azok az idők, amikor a marketingesek egyszerűen másolhatták és illeszthették be a bejegyzéseket különböző platformokon. Minden csatorna meghatározott árnyalatokkal, funkciókkal és közönséggel rendelkezik, amelyeket figyelembe kell venni. A szállodád Instagram-közönsége valószínűleg nagyon különbözik a Twitter- vagy Facebook-közönségtől. Alapos ismereteket kell kialakítani arról, hogyan lehet hatékonyan kihasználni az egyes platformokat, és hogy ki a közönségünk. Használjunk olyan eszközöket, amelyek segítenek különféle tartalmak létrehozásában, amelyek egyediek arra a platformra, amelyen közzétesszük azt. Néhány példa a szállodák számára hasznos közösségimédia-eszközökre:
- TikTok
- Boomerang
- Ripl
- Layout
- Canva
A HOTELMENTŐK segít egy sikeres közösségi marketing stratégiát összeállítani a szállodád számára, lépj velünk kapcsolatba és egyeztessünk időpontot konzultációra!
Ismerd meg a közösségi média platformok alapvető közönségét
Facebook – A Facebook Insights szolgáltatást szállodád Facebook-oldalán keresztül érheted el asztali számítógépen vagy mobilon, illetve a Meta Business Suite segítségével asztali számítógépen.
Twitter – A Twitter Analytics az asztalon keresztül érhető el a bal oldali menüsorból vagy a www.analytics.twitter.com webhelyről. Mobilról megtekintheted a Tweet-tevékenységet, ha kiválasztasz egy adott tweetet az idővonalon.
Instagram – Az Instagram Insights szolgáltatást a Meta Business Suite segítségével érheted el asztali számítógépen, vagy szálloda Instagram-profilján keresztül mobilon.
Ezeket az adatokat felhasználhatod fizetett közösségi média-kampányaidnak elősegítésére is. Tudj meg többet a fizetett hirdetésekről ITT.
Ragaszkodj a hotel imázs-elemeihez
Kulcsfontosságú, hogy minden közösségimédia-platformon egységes képet alakítsunk ki. Győződjön meg arról, hogy szállodádról kialakított imázs, a közösségi média irányelveit, és hogy a közösségi média csapatában mindenki jól ismeri a belső eljárásokat.
Győződj meg arról, hogy a teljes profil teljes
Győződj meg róla, hogy szállodád összes közösségi média platformja naprakész. Ez magába foglalja az oldal nevét, az ingatlan leírását, a webhely hivatkozásait, a telefonszámot, az órákat és egyebeket. Ezenkívül ellenőriznie kell az oldalt, és be kell állítania egy egyéni URL-t.
Tűzz ki reális célokat
A közösségi média jelenléte elengedhetetlen – és a siker mérése is! Mely kulcsfontosságú teljesítménymutatók (KPI-k) a legfontosabbak szállodád számára? Mik a közösségi média céljaid? Mindezek olyan kérdések, amelyeket korán fel kell tenni és meg kell válaszolni a közösségi média stratégiájának kidolgozásakor.
Interakció a rajongókkal
Egy aktív közösségi oldal fenntartása, de a kérdések és megjegyzések figyelmen kívül hagyása olyan, mint egy üzletet vezetni, és figyelmen kívül hagyni az aggodalmakat felvető ügyfeleket. A közösségi média már csak ilyen – közösségi. Lépj kapcsolatba az oldal rajongóival azáltal, hogy válaszolsz a kérdésekre, és válaszolsz a megjegyzésekre, véleményekre és a privát üzenetekre.
Légy Eredeti!
A közösségi média kezelésének másik fontos része a hitelesség megőrzése. Mutasd meg márkád személyiségét a bejegyzésekben és interakciókban, és használj hétköznapibb, természetesebb hangvételt. Ezenkívül ne töröld automatikusan a negatív válaszokat és visszajelzéseket. Egy csikorgó tiszta oldal gyanúsnak tűnhet, hacsak nem egyezik más platformokon tapasztalt hasonló élményekkel. Inkább válaszolj udvariasan és időben bármilyen negativitásra, és próbálj meg offline módba kapcsolni a beszélgetést. Szeretjük a „jó, rossz, csúnya” szabályt ajánlani. Tartsd meg a jót és a rosszat, de a csúnyát ne. Minden olyan oldaltartalmat, amely sértő vagy káros, meg kell jelölni és el kell távolítani.
80/20 szabály
Mint sok mindenre az életben, a 80/20-as szabály a közösségi médiában történő önreklámozásra is vonatkozik. Az esetek 80 százalékában bátorítani kell az oldal elköteleződését, meg kell osztania a releváns tartalmat, és valóban segítőkésznek kell lenni. A fennmaradó 20 százalékot partnerségekre, promóciókra és pozitív értékelésekre használjuk.