Hogyan elemezheted a szállodád webhelyének keresőoptimalizálását?
Mi az a SEO? És miért fontos szállodádnak?
A természetes hivatkozás, amelyet általánosabban SEO-nak hívnak a „Search Engine Optimization” kifejezésre, célja, hogy optimalizálja a pozícióját a weboldalnak a keresőmotoros lekérdezés során kapott eredmények között. Természetesen minél jobban hivatkozunk webhelyre, annál több látogatója lesz.
Érdekes tények a Keresőoptimalizálásról
- A látogatások 90%-a keresőmotorból érkezik,
- Az internethasználók 75%-a egy keresőmotoron kezdi meg a vásárlási folyamatát,
- A Google keresőmotorra leadott kattintások 90%-a az első találati oldalon jelenik meg,
- Az internethasználók 70%-a figyelmen kívül hagyja a szponzorált keresési eredményeket, és természetes találatokat keres.
Ezért az eredményekért is elengedhetetlen, hogy minden szállodatulajdonos elvégezze a weboldala hivatkozásának diagnózisát. Ezenkívül a természetes hivatkozások által generált látogatások potenciális értékesítést jelentenek hosszú távon. Valójában ezek a látogatások nem a hirdetési és kommunikációs költségvetésből származnak, csak a hivatkozások optimalizálásából.
Tehát vessünk egy pillantást az ingyenes eszközökre, amelyek lehetővé teszik a keresőoptimalizálás diagnosztizálását.
Diagnosztikai eszközök a hivatkozáshoz:
Ezek az eszközök lehetővé teszik egy valódi stratégia felállítását a webhely azon elemeire összpontosítva, amelyeket a keresőmotorok prioritásként kezelnek.A Google domináns pozíciója miatt a keresőszektorban (a Net Market Share szerint 80,5%), érdekes az amerikai cég által elérhetővé tett eszközökre támaszkodni.
1. Google keresőkonzol
A Google Search Console eszköz igazi aranybánya az erőforrások tekintetében. Alkalmas a területen nem jártas szakemberek számára, így rendkívül erős és megfelelő eszköz. Segít a szállodatulajdonosnak megérteni a Google keresőmotor működésének alapjait. Ez az eszköz lehetővé teszi, hogy megismerd webhelyednek azon kulcsszavait, amelyeket a Google robotjai megvizsgálnak. A szállodatulajdonos ezután módosíthatja kulcsszavait, hogy azok relevánsak legyenek a vendégek által végzett potenciális keresések szempontjából.
2. Google trendek
A legrelevánsabb kulcsszavak meghatározásához a szállodatulajdonos használhatja a Google Trends szolgáltatást. Ez az eszköz lehetővé teszi, hogy megtudjuk, mit írnak be a látogatók a keresés során, földrajzi elhelyezkedésük és nyelvük szerint. A rendszer használata egyszerű, csak írj be egy kulcsszót, hogy megtudd népszerűségét és gyakoriságát a keresőkben. Egy szállodai weboldal keretein belül ezt a munkát az oldal nyelveinek megfelelően lehet majd elvégezni, hogy az egyes nyelvekre vonatkozó kulcsszavakat ismerjük.
Ha pedig további segítségedre van szükséged a kulcsszavakkal és a keresőoptimalizálás terén, keress meg minket és a HOTELMENTŐK vállalja, hogy a Google ranglistáján előrébb helyezi a weboldaladat! Írj nekünk ITT és SEO szakembereink hamarosan felveszik veled a kapcsolatot!