Hogyan elemezheted a szállodád webhelyének keresőoptimalizálását?

Hogyan elemezheted a szállodád webhelyének keresőoptimalizálását?

Cikkünkben visszatérünk arra, hogy mi is a SEO, és bemutatunk különböző eszközöket a webhely SEO diagnózisának felállításához. Ha azt már tudod, hogy miért fontos a weboldal akkor, ha egy szállodád van, akkor azt is tudnod kell, hogy miért olyan fontos a SEO is minden vállalkozás számára! Tudj meg többet a SEO-ról a HOTELMENTŐKTŐL és legyen az elsők között a weboldalad!

Mi az a SEO? És miért fontos szállodádnak?



A természetes hivatkozás, amelyet általánosabban SEO-nak hívnak a „Search Engine Optimization” kifejezésre, célja, hogy optimalizálja a pozícióját a weboldalnak a keresőmotoros lekérdezés során kapott eredmények között. Természetesen minél jobban hivatkozunk webhelyre, annál több látogatója lesz.

 

Érdekes tények a Keresőoptimalizálásról

 
  • A látogatások 90%-a keresőmotorból érkezik,
  • Az internethasználók 75%-a egy keresőmotoron kezdi meg a vásárlási folyamatát,
  • A Google keresőmotorra leadott kattintások 90%-a az első találati oldalon jelenik meg,
  • Az internethasználók 70%-a figyelmen kívül hagyja a szponzorált keresési eredményeket, és természetes találatokat keres.


Ezért az eredményekért is elengedhetetlen, hogy minden szállodatulajdonos elvégezze a weboldala hivatkozásának diagnózisát. Ezenkívül a természetes hivatkozások által generált látogatások potenciális értékesítést jelentenek hosszú távon. Valójában ezek a látogatások nem a hirdetési és kommunikációs költségvetésből származnak, csak a hivatkozások optimalizálásából.


Tehát vessünk egy pillantást az ingyenes eszközökre, amelyek lehetővé teszik a keresőoptimalizálás diagnosztizálását.

 

Diagnosztikai eszközök a hivatkozáshoz:

Ezek az eszközök lehetővé teszik egy valódi stratégia felállítását a webhely azon elemeire összpontosítva, amelyeket a keresőmotorok prioritásként kezelnek.

A Google domináns pozíciója miatt a keresőszektorban (a Net Market Share szerint 80,5%), érdekes az amerikai cég által elérhetővé tett eszközökre támaszkodni.

 

1.    Google keresőkonzol


A Google Search Console eszköz igazi aranybánya az erőforrások tekintetében. Alkalmas a területen nem jártas szakemberek számára, így rendkívül erős és megfelelő eszköz. Segít a szállodatulajdonosnak megérteni a Google keresőmotor működésének alapjait. Ez az eszköz lehetővé teszi, hogy megismerd webhelyednek azon kulcsszavait, amelyeket a Google robotjai megvizsgálnak. A szállodatulajdonos ezután módosíthatja kulcsszavait, hogy azok relevánsak legyenek a vendégek által végzett potenciális keresések szempontjából.

 

2.    Google trendek


A legrelevánsabb kulcsszavak meghatározásához a szállodatulajdonos használhatja a Google Trends szolgáltatást. Ez az eszköz lehetővé teszi, hogy megtudjuk, mit írnak be a látogatók a keresés során, földrajzi elhelyezkedésük és nyelvük szerint. A rendszer használata egyszerű, csak írj be egy kulcsszót, hogy megtudd népszerűségét és gyakoriságát a keresőkben. Egy szállodai weboldal keretein belül ezt a munkát az oldal nyelveinek megfelelően lehet majd elvégezni, hogy az egyes nyelvekre vonatkozó kulcsszavakat ismerjük.


Ha pedig további segítségedre van szükséged a kulcsszavakkal és a keresőoptimalizálás terén, keress meg minket és a HOTELMENTŐK vállalja, hogy a Google ranglistáján előrébb helyezi a weboldaladat! Írj nekünk ITT és SEO szakembereink hamarosan felveszik veled a kapcsolatot!


 

Hotel marketing Blog