Sárvári Krisztina a Hotelmentők alapítója
Utazási irodában
Később a West Osztrák – Magyar Szolgáltató Kft –nél helyezkedett el, ahol a cég lapjaira alapozva, az újságok nyújtotta hirdetési felületeket kihasználva, létrehozta a Kft idegenforgalmi üzletágát, amelyet 10 éven keresztül irányított. Feladata volt a hazai és külföldi piaci tendenciák figyelése, szerződéskötés a külföldi és belföldi partnerekkel, az értékesítés megszervezése, a forgalom dinamikus növelése, a cég által lekötött szállodai és utazási férőhelyek töltése. Emellett többek között irányította a PR marketing tevékenységet, új bővülő értékesítési lehetőségeket (akciók, kiállítások, ügynökhálózat, konkurencia kínálatának elemzése, ár összehasonlítás) dolgozta ki.Néhány év után irányítása a cég a vezető magyarországi kiutazási vállalkozások közé került, amelyhez huszonhat irodából álló saját értékesítési lánc tartozott és körülbelül ötszáz viszont eladó, értékesítő partnerrel volt rendszeres szerződéses kapcsolat.
Szállodavezetőként
Szállodai pályafutását a ráckevei Kék Duna Wellness Hotel **** -ben kezdte, ahol kezdetben marketing és értékesítési munkát irányította. Feladata volt a szálloda piaci bevezetése, értékesítési, reklám, marketing és PR munkájának kialakítása és irányítása. Később - az értékesítési tevékenység közvetlen irányításának megtartása mellett – a szállodai igazgatói feladatokat is ellátta. 2012.-ben átvette a noszvaji Oxigén Family Hotel **** irányítását is, majd 3 évvel később a noszvaji Tündérkert Hotel *** vezetését is.Egyéb turisztikai feladatok
Emellett, folyamatosan szakmai továbbképzéseken vett részt és maga is elkezdett turizmus területén oktatni, jelenleg is felsőfokú szakképző intézményekben oktat szállodai és utazási irodai képzésekben résztvevőket.Feladata volt, több kistérségi turisztikai szervezet, munkacsoport, konzorciumi munkájának koordinálása, vezetése. Projektirányítási tapasztalattal rendelkezik, számos idegenforgalmi projekt megvalósításában.
Releváns szakmai tapasztalatok
Mind a három szállodában a beruházások megvalósítása alatt is dolgozott, részt vett a beruházások előkészítése és lebonyolításának folyamataiban.Feladatai:
- A szállodák gazdaságos és nyereséges üzemeltetése
- Üzleti tervek elkészítése és menedzselése
- A szállodákban megvalósuló kisebb – nagyobb beruházások menedzselése
- Gazdaságos, hatékony üzleti működéshez szükséges standardek kialakítása
- Aktív részt vétel rendezvények értékesítési folyamatában és lebonyolításában
- Vendégelégedettség folyamatos monitorozása, a szolgáltatások minőségének fejlesztése
Az elmúlt években három, méretében hasonló, de tevékenységében, felépítésben, szolgáltatási színvonalában, áraiban és vendégkörében nagyon eltérő szállodákat vezetett. Az üzemeltetés mellett az értékesítéssel és marketinggel is napi szinten foglalkozott. Emellett ellátta a tulajdonosi körhöz részben kapcsolódó több vendégház és panzió marketingjének, valamint értékesítésének menedzselését is. Munkája során és oktatóként is arra törekszik, hogy összhangba hozza az elméleti tudását a gyakorlati tapasztalataival.