7 általános tipp a legmagasabb szállodai minőség biztosításához: magas szállodai minőségbiztosítás tippek

7 általános tipp a legmagasabb szállodai minőség biztosításához

A szállodák folyamatosan változó vásárlói preferenciákkal, elvárásokkal és viselkedéssel szembesülnek. Azokat a vállalkozásokat, amelyek képesek kiváló szállodai minőséget nyújtani és emlékezetes élményeket teremteni személyes érintésekkel, különleges szolgáltatásokkal és kiváló ügyfélszolgálattal, szájról-szájra történő ajánlásokkal, ismétlődő üzleti és konstruktív közösségi média értékelésekkel jutalmazzák.
szállodai minőség biztosítás magas szinten

Hogyan biztosíthatod a legmagasabb szállodai minőséget?




A szolgáltatás király a szálloda- és vendéglátóiparban. Ezért minden szállodatulajdonos ismeri a kiváló ügyfélélmény előnyeit. A legtöbb ember azonban nem ismeri az új szakmai és társadalmi valóságot és az innovatív technológiát, amely kiegészítheti a szállodák erőfeszítéseit, hogy felejthetetlen élményt nyújtson az ügyfeleknek. Ha olyan eszközöket keresel, amelyekkel javítható a vendégek elégedettsége szállodádban, a következő stratégiák garantáltan elérik céljaidat!


 

1)    VIP bánásmód minden vendég számára



A legmagasabb szállodai minőség biztosításának egyik módja az, ha VIP-bánásmódot kínálunk minden vendég számára. A szálloda minőségét az mutatja, hogy milyen jól bánnak a vendégekkel. Nem mindenki vezérigazgató, híresség vagy királyi személy, de ez nem jelenti azt, hogy nem részesülhet VIP-bánásmódban. Ha egy ilyen élményben részesítjük őket, látogatásuk emlékezetes lesz, és biztosan újra ellátogatnak. Tanítsd meg a személyzetet, hogy legyenek készségesek, figyelmesek, és sürgősségi érzést alakítsanak ki minden vendég számára státuszuk ellenére.


Ha így teszünk, hűséggel, pártfogással és vendégeink ajánlásával jutalmazzák erőfeszítésinket.

További bónuszként, ha vendégeink különlegesnek és elégedettnek érzik magukat, az esetlegesen felmerülő másodlagos szempontok kevésbé jelentősek, mint például nem a legmodernebb berendezés, vagy a kis szobák.


 

2)    Képesítés rendszeresen


A rendszeres képzés egy másik szempont, amely javítja a szálloda minőségét. Sok szállodatulajdonos csak egyszer képezi ki alkalmazottait, amikor csatlakozik a vállalkozáshoz. Valószínűleg ez a helyzet, mivel a rendszeres képzés lehetetlen küldetésnek tűnhet azokban az iparágakban, ahol a munkavállalók többsége már túl van az ésszerű munkaidőn. A helyzet megmentésére azonban új technológiák állnak rendelkezésre. Ezek olyan technológiák, amelyek kiváló képzést nyújtanak anélkül, hogy hosszabb elkötelezettségre lenne szükség.


Egyre több szálloda ismeri fel a hagyományos alkalmazotti képzés és a just-in-time képzési módszerekkel, például a teljesítménytámogató rendszerek keverésének előnyeit.


 

3)    Kínálj személyre szabott ügyfélszolgálatot



A következetesség nem jelenti azt, hogy minden vendégnek ugyanazokat a szolgáltatásokat kell nyújtani. Éppen ellenkezőleg, a valódi szolgáltatási kiválóság megköveteli a személyre szabást, és azt, hogy minden ügyfél különlegesnek érezze magát a szállodában töltött élménye során. A recepció személyzete, aki ismeri, és a nevén szólítja, készen áll a segítségnyújtásra, nem feledkezik meg ízléséről és preferenciáiról, valamint hasznos információkat kínál, amelyek segítségül szolgálhatnak a zavartalan pihenéshez.

 
 

4)    Pozitív kezdés minden új alkalmazott számára



Egy nemrégiben készült tanulmány kimutatta, hogy a személyzet fluktuációja a vendéglátás területén a legmagasabbak közé tartozik, az Egyesült Államokban 31%-ra, az Egyesült Királyságban pedig 34%-ra nő az átlagos személyzeti fluktuáció. Ez a következetes lemorzsolódás bomlasztó, és termelékenységcsökkenést, az ügyfélszolgálat romlását és a morál romlását okozza. A probléma leküzdése érdekében a nagy szállodák és éttermek újraértékelik beszállási technikájukat, hogy minden új alkalmazott a lehető legjobban kezdje el az életét a szállodában.


 

5)    Frissítsd a műszaki eszköztárat



A vendéglátás valószínűleg az egyik legrégebbi üzleti vállalkozás a világon. A jelenlegi korban azonban nem meglepő, hogy a szállodáknak modern technológiát kell alkalmazniuk, miközben javítaniuk kell a szállodai minőséget is, hogy teljes mértékben kiaknázzák a bennük rejlő lehetőségeket. A Software Advice jelentései szerint a szállodák gyorsan magukévá teszik a szállodakezelő szoftvereket, például ingatlankezelő rendszereket és webhelyeket, amelyek megkönnyítik a zökkenőmentes ki- és bejelentkezési folyamatokat, kezelik az alkalmazottakat, automatizálják a napi feladatokat, és pénzügyi jelentéseket készítenek.


A szoftverek időt takarítanak meg, miközben megszabadítja a szállodai alkalmazottakat a megerőltetőbb feladatoktól, és javítja a vendégek élményét. Egy lépéssel tovább lépve a szállodaipar jobban ki akarja szolgálni ügyfeleit és személyzetét a PMS-ből származó megtérülés növelése érdekében, ezért a Performance Support technológiát alkalmazza.


 

6)    Mérjük fel az Ügyfélszolgálat teljesítményét



Szánj időt annak megállapítására, hogy milyen gyorsan tudjátok kezelni a vendégek problémáit és kéréseit. Egy korábbi ügyfélszolgálati felmérés kimutatta, hogy az ügyfelek mintegy 70%-a a jó ügyfélszolgálatot és a szálloda minőségét a probléma hatékony és gyors megoldásának képességének tartja.


A teljesítménytámogatási megoldás birtokában a szállodavezető megnyugodhat, és biztos lehet benne, hogy az alkalmazottak minden szükséges eszközzel fel vannak szerelve. Az őszinte beszélgetésekhez igazodó, kontextuális folyamatvezetés segítségével a recepción dolgozó, teljesítménytámogatást használó alkalmazottak gyorsan csúcsminőségű megoldásokat tudnak nyújtani.


 

7)    Kösd össze a személyzet tevékenységét a szálloda általános teljesítményével



A „cél állandóságának” gondolatot vedd figyelembe. Ez azt jelenti, hogy célokat kell kialakítani az alkalmazottakban azáltal, hogy megmutatják nekik a napi tevékenységeik hatalmas hatását, például a vendégek élményeire és a szálloda bevételére gyakorolt hatását. Azáltal, hogy az alkalmazottak érzik fontosságukat az üzletben, a vendégélményt és elégedettséget is növelhetjük.
 

Hotel marketing Blog