8 ok, amiért egy szállodatulajdonosnak érdemes weboldalt létrehoznia

8 ok, amiért egy szállodatulajdonosnak érdemes weboldalt létrehoznia

Manapság a legtöbb utazó online foglalja le szállását. Ez a tendencia az OTA-k fejlődésével magyarázható. Ezek a nagy platformok lehetővé tették az utazók számára, hogy néhány kattintással szállást foglaljanak a széles választékból. De miért kéne hagynod, hogy ezért az OTA-k jutalékot szedjenek tőled, amikor Te is meg tudod csinálni?

Ezért kell egy szállodának weboldal




Az OTA-k rengeteg pénzt behajtanak a szállodákon, ha segítenek hozzájuk foglalásokat generálni. Ezt a szolgáltatást a szállodatulajdonosok fizetik, akiknek jutalékot kell fizetniük minden foglalás után. Így néhányan úgy döntöttek, hogy saját weboldalt készítenek foglalási motorral. Ha egy weboldal első pillantásra egy intézmény kirakata, akkor is kiváló eszköz a függetlenség elnyerésére.


 

1. A láthatóság fejlesztése



Egy Mobile motion tanulmány szerint az utazók közel 75%-a a keresési eredmények alapján választ szállást. Éppen ezért a szállodatulajdonos végső célja, hogy webhelye megjelenjen az első eredmények között. Ehhez meg kell értenie a keresőmotorok algoritmusát. Ma egy reszponzív (bármilyen platformhoz alkalmazkodó) és biztonságos webhely alapvető eleme annak, hogy maximalizálja annak esélyét, hogy megjelenjen az eredmények fejlécében.


 

2. A hivatkozás javítása



A weboldal tartalma ugyanolyan fontos, mint az esztétika. Valójában a keresőmotorok elemzik a webhely teljes tartalmát, mielőtt indexelnék az eredmények között. A HOTELMENTŐKKEL készített webhely létrehozásával a szállodatulajdonos hozzáférhet a webhelye hivatkozásainak kezeléséhez szükséges szoftverhez. Testreszabhatja a „meta-description” és a „meta-titles” címkéket, hogy javítsa a rangsorát a keresési eredmények között. De ha nem tudod, hogy ez pontosan mit is jelent, mi segítünk ebben, csak kattints a KAPCSOLAT menüpontra!


 

3. Közvetlen foglalás engedélyezése



A weboldal esztétikája fontos szerepet játszik az internetezők elcsábításában. A minőségi fotók és a kifinomult prezentáció valóban arra ösztönzi az utazót, hogy ezt a szálláshelyet válassza. De egy webhelynek nemcsak esztétikusnak kell lennie, hanem funkcionálisnak is kell lennie. A cél az internet-felhasználó vásárlóvá alakítása. Ehhez az oldalba integrált foglalási motornak köszönhetően közvetlenül a webhelyen kell tudnia foglalni.


 

4. Ajánlj vonzó árat



A 2015-ben bevezetett Macron-törvényt követően a tarifaparitási záradékot eltörölték. Ez azt jelenti, hogy a szállodatulajdonos minden foglalási csatornán különböző árakat állíthat be. Ezentúl az OTA-kon feltüntetettnél alacsonyabb viteldíjat kínálhat az oldalon. Ez egy jó módja annak, hogy ösztönözze az utazókat az online foglalásra, és ne a foglalási platformok használatára.


 

5. A lojalitás erősítése



Amikor egy utazó OTA-n keresztül foglal, a személyes adatokat, például telefonszámot vagy címet nem adják át a szállodatulajdonosnak. Ezért lehetetlen kapcsolatot teremteni az utazóval. A saját weboldal létrehozásával a szállodatulajdonos többé nem szembesül ezzel a problémával. Képes lesz lekérni az utazó adatait, ami a vásárlói hűség kiindulópontja.


 

6. Kezeld az összes foglalást



A saját weboldal nem azt jelenti, hogy bezárod az ajtót az OTA előtt. Ezek a platformok nagyon hatékonyak egy létesítmény ismertségének növelésében és új ügyfelek megszerzésében. Az OTA mellett egy weboldal is használatos. Amikor létrehozzuk webhelyed a HOTELMENTŐKKEL, hozzáférést kapsz a csatornakezelőhöz. Ez az eszköz lehetővé teszi az összes foglalás kezelését a különböző foglalási csatornákról. Ez a szolgáltatás valódi központosító, amely valódi időmegtakarítást tesz lehetővé.


 

7. Exkluzív szolgáltatásokat kínál



Weboldaladnak köszönhetően a szállodatulajdonos további szolgáltatásokat tud nyújtani, amelyekből az utazó közvetlenül az oldalon történő foglalással részesülhet. Egy üveg pezsgő, reggeli, szállítási szolgáltatás további extrák, amelyeket csak a szálloda honlapján kínálnak fel, hogy az utazókat a webhelyen keresztül történő foglalásra ösztönözzék.


 

8. Az ügyfél megnyugtatása



Az OTA-n keresztül telephelyet találó utazók közel fele keresni fog a webhelyén. Ha a webhely nem létezik, jó eséllyel az utazók visszakoznak a telephelyválasztáshoz. Ez az oka annak, hogy egy weboldal jó módja a vásárló megnyugtatásának. A részletes tartalomnak és a minőségi fényképeknek köszönhetően a szállodatulajdonos elnyeri az utazó bizalmát.



Mivel az utazók egyre inkább csatlakoznak, szükségessé vált, hogy a szállodatulajdonosok saját internetet hozzanak létre, hogy ne függjenek a drága OTA-któl. A HOTELMENTŐK a megoldás a szállodatulajdonosok jelenlegi igényeinek kielégítésére. Egy teljes képletnek köszönhetően a szállodatulajdonos létrehozhatja saját weboldalát foglalási szoftverrel, áttekintést kaphat a foglalásokról, és optimalizálhatja webhelye hivatkozását a keresési eredmények között. Fedezd fel szolgáltatásunkat egy ingyenes bemutatóval az alábbi űrlap kitöltésével. Örömmel vesszük fel veled a kapcsolatot!
 

Hotel marketing Blog