HOTEL MARKETING AUDIT | SIKERES MARKETING STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA

hotel reggeli

A HOTEL MARKETING AUDIT FELÉPÍTÉSE

A HOTELMENTŐK a hotel marketing audit során egy teljes, hatékony marketing stratégiát állít fel szállodád számára, hogy bővíthesd a vendégek számát, új vendégeket szerezhess és hogy a régi vendégek is rendszeresen visszatérjenek hozzátok! Egy sikeres stratégia felépítése egy hosszabb folyamat, de a több éves tapasztalatunk a szállodaiparban és a marketing terén meghozza a gyümölcsét! De hogyan is épül fel egy ilyen hotel marketing audit?



Az első konzultáció mindig ingyenes, ezen a találkozón megismerkedünk egymással, bemutatjátok a szálloda működését, elmondhatjátok a célkitűzéseiteket és azt, hogy mit szeretnétek fejleszteni. A hotel marketing audit első lépéseként, azok alapján, amiket az első találkozón megvitattunk, felállítunk egy stratégiát, amely ha megfelel az igényeknek, megkezdhetjük közös utunkat a szálloda sikerek elérésének érdekében!

 
Ha kíváncsi vagy a részletekre és további kérdéseid lennének, vedd fel velünk a kapcsolatot az oldalt található űrlap kitöltésével! Ha pedig már most meggyőztünk, akkor is írhatsz nekünk és megbeszélünk egy időpontot az első ingyenes konzultációra!

 

A HOTEL MARKETING AUDIT VIZSGÁLT TERÜLETEI

A hotel marketing audit során több területet is megvizsgálunk a szállodád üzemeltetésében, például teszünk nálatok egy látogatást és beszélünk az érintett területek alkalmazottjaival, megvizsgáljuk a szálloda honlapját és közösségi média elérhetőségeit. 

Az online marketing kivizsgálása rendkívül fontos a hotel marketing audit során, így ezt részletesebben felülvizsgáljuk, a következő pontokra szedve:
 

HOTEL MARKETING AUDIT ONLINE TERÜLETEI

 

1- Keresőoptimalizálás



A keresőoptimalizálás (SEO) a weboldalak és a tartalom optimalizálásának folyamata, hogy javítsa a láthatóságot és a helyezéseket a keresőmotorok eredményei között. A SEO minden online stratégia fontos része, mivel segít növelni a webhely forgalmát, javítani a konverziókat és növelni a márkaismertséget. A vendéglátóiparban a SEO felhasználható a szállodai bevételek növelésére, mivel több ügyfelet vonz a webhelyére. Azáltal, hogy webhelyed a felhasználók és a keresőmotorok számára optimalizáljuk, biztosíthatjuk, hogy a potenciális vendégek megtalálják szállodád, amikor szállást keresnek. Ezenkívül a keresőoptimalizálás hozzájárulhat a szálloda nevének és márkájának általános ismertségének javításához azáltal, hogy növeli a láthatóságot az organikus keresési eredmények között.


Más szóval, a SEO láthatóságot ad, és embereket, potenciális vendégeidet hoz a webhelyedre. Miután felkerültek a webhelyre, meg kell győzni őket arról, hogy Téged válasszanak, és ne a versenytársat. Az is jobb, ha a webhelyeden foglalnak, és nem a Bookingon vagy az Airbnb-n, így megtakaríthatod a jutalékot. Ahhoz, hogy ezt meg tudd tenni, szükséged van a weboldalba integrált foglalási motorra, és ott a szinte vendégnek a lehető legalacsonyabb árat kell megtalálnia.


Technikailag szólva, ezzel növelheted webhelyed konverziós arányát.


 

2- Tartalommarketing



Az egyik legjobb módja annak, hogy forgalmat irányíts webhelyedre a blogon keresztül. Ezt nevezhetjük egy nyertes szállodamarketing stratégia dobogó szívének.

A kezdésnek nagyszerű módja a marketingterv megtervezése. Ez minden marketingstratégia első lépése, egyfajta naptár, amiben világos elképzelése van arról, hogy milyen témákat szeretne megérinteni, hogyan szeretnél róluk beszélni, és melyik napon és órában. Ez a kulcsa a marketingcélok meghatározásának a következetesség eléréséhez és a tartalom rendszeres közzétételéhez, közvetlenül a célközönséghez szólva.

A blogírás nem az eladásról szól, hanem arról, hogy értéket adj potenciális vendégeidnek. Tehát mond el nekik minden okot, amiért érdemes ellátogatniuk a városodba. Mond el nekik, milyen érdekes vagy mennyi tevékenységet kínál a környék. Mond el nekik, miért szép a város tavasszal, vagy milyen romantikusak azok a kis kávézók a városközpontban. És így tovább, gondolj a vendégek szükségleteire, és add meg nekik, amit akarnak.

A szállodamarketing-stratégiák alkalmazása során ügyelj arra, hogy a helyszínt és az élményt éppúgy népszerűsítsd, mint a szállást, amikor az ügyfelek álmodoznak és terveznek. Lehetséges, hogy potenciális látogatóid még azt sem tudják, melyik országot akarják meglátogatni, nemhogy melyik régiót. Határozd meg, hogy a látogatók mit szeretnének fogyasztani, inni, nézni és csinálni látogatásuk során. Ezután koncentrálj azokra az élményekre, amelyek a közelben vannak, és egyszerűen megszervezhetők. Ezek a gyönyörű kávézók vagy piacok meglátogatásától a domb megmérettetéséig terjedhetnek. Használhatod szállodád digitális marketingjét ezeknek az értékesítési funkcióknak az ajánlata továbbfejlesztéseként történő népszerűsítésére.


 

3- Hatékony szállodamarketing kampányok



Egy sikeres kampány növelheti azoknak az embereknek a számát, akik felkeresik és lefoglalják szállodád, ami viszont növeli a bevételt. Segít abban is, hogy több potenciális vendéget érj el, és fizető ügyfelekké alakítsd őket.

Általánosságban elmondható, hogy a marketingkampányok célja olyan emberek megcélzása, akik már érdeklődnek a szállodai foglalás iránt. Egy jó kampányhoz konkrét célközönség kell. Tartalmat, hirdetéseket és egyéb taktikákat használhat, hogy felkeltse a figyelmüket, és cselekvésre ösztönözze őket. A cél egy olyan hatékony üzenet létrehozása, amely megszólítja a potenciális vendégeket, és forgalmat irányít webhelyedre, és végső soron növeli a konverziós arányokat. A megfelelő stratégiával hatékony szállodamarketing-stratégiát hozhatsz létre webhelyeden és a Google hirdetésekben, amely segít több embert elérni, és több üzletet generálni szállodád számára.


 

4- Helyi online marketing



A helyi online marketing egy vállalkozás vagy szolgáltatás reklámozásának folyamata egy adott földrajzi területen. Ahogy az előző bekezdésben láttuk, ez magában foglalja a digitális eszközök, például weboldalak, közösségi média, keresőoptimalizálás (SEO) és egyéb online csatornák használatát a helyi ügyfelek elérése érdekében.

Vegyük a szállodatulajdonosok példáját. A helyi online marketing segítségével népszerűsítheti szobáikat a helyi ügyfelek körében. Ha van gyógyfürdőd, kedvezménnyel buzdíthatod az embereket, hogy születésnapjukra foglaljanak. Minél többet gondolkodsz, annál több ötleted lesz!

Ez magában foglalhatja a szálloda webhelyének létrehozását, a közösségi médiában a szálloda közelében tartózkodó embereket célzó hirdetések megjelenítését, valamint a tartalom SEO-ra való optimalizálását, hogy az előrébb jelenjen meg a helyi keresési eredmények között. A szóbeszéd a helyi online marketingnek is fontos része, mivel segíti a potenciális ügyfelek bizalmának kiépítését, és arra ösztönzi őket, hogy foglaljanak szobát a szállodában. A siker érdekében a személyzetnek átfogó marketingtervet kell végrehajtania.


 

5- Alkoss márkaszövetségeket



Szállodád piacra dobásához kísérletezhetsz és értékelheted, hogy mely tevékenységek izgatják leginkább leendő ügyfeleket, ha helyi tevékenységeket hirdet a szálloda digitális marketingjében. Ilyenkor érdemes felvenni velük a kapcsolatot a márkaszövetség létrehozásával kapcsolatban. Különleges marketingstratégiákat alkalmazhatsz szállodáidban, például kedvezményeket vagy hozzáadott értéket a látogatók számára, amelyek nagyon vonzóak lehetnek a potenciális vendégek számára. A partner webhelyén található minden hivatkozás javítja a keresőoptimalizálást és javítja az online láthatóságot.
 

Hotel marketing Blog