HOTEL MARKETING STRATÉGIA A HOTELMENTŐKKEL

MÉG TÖBB VENDÉG EGY HATÉKONY HOTEL MARKETING STRATÉGIÁVAL

A HOTELMENTŐK több éves szakmai tapasztalattal mozog a marketing és a turizmus, szállodavezetési iparágban. Vállalkozásunk azért jött létre, hogy útmutatást nyújtson olyan szállásoknak, hoteleknek és szállodáknak, akik szeretnék növelni forgalmukat, direkt foglalásaikat vagy a vendégélményt a vendégek tartózkodásának ideje alatt. Ehhez segít egy hatékony hotel marketing stratégia felépítésében, hogy megismerkedhess szállodavezetőként a hirdetésének alapjaival, és minél több új potenciális szállóvendéget érhess el. A marketing egy olyan szerteágazó és rohamos ütemben fejlődő iparág, amelynél sose mondhatjuk azt, hogy már mindent tudunk, az új trendek folyamatos utánképzéseket igényelnek, azonban vannak jól bevált módszerek is, amik örökéletűek, olyan trükkök és tippek is, amelyek segítenek ragyogni és kitűnni a többiek közül.


A hotel marketing stratégia felépítését mindenképp egy szakmabeli és hozzáértő személy végezze, hiszen egy jól felépített tervvel hatalmas sikereket elérni. Mi a HOTELMENTŐK-nél már több vállalkozásnak, étteremnek és hotelnek segítettünk, hogy elérhessék kitűzött marketing céljaikat és több ügyfelet szerezzenek, valamint a márkahűség kialakításában. Egy ingyenes konzultációt követően, ahol megismerkedünk egymással és elmondhatjátok elképzeléseteket, céljaitokat, fennálló problémáitokat, valamint mi is felvázolunk egy lehetséges fejlesztési stratégiát a hotel marketing stratégia területére. Ahhoz, hogy ezt minél hatékonyabbra alakíthassuk ki, egy aktuális állapot felmérést végzünk, megvizsgáljuk a jelenlegi hotel marketing stratégia elemeit, a munkatársakat és a kommunikációs csatornákat.


A marketing alapvető szerepet játszik abban, hogy minél több új vendéget vonzz be a szállodába, azonban ehhez egy eredményes hotel marketing stratégia felépítéséhez lesz szükség! Ahhoz, hogy lépést tudj tartani a változó piaci igényekkel, rugalmasnak és naprakésznek kell lenned, hogy a stratégiáit rendszeresen módosítsd, de ha mégis segítségre van szükséged, akkor a HOTELMENTŐK sokéves tapasztalatával a szállodavezetésben és a hotel marketing terén, segít a kitűzött célok elérésében egy hatékony hotel marketing stratégia megalkotásával!

 

Jelentkezz az itt található űrlapon ingyenes konzultációra és állapotfelmérésre, hogy egy lépéssel közelebb kerülj a teltházas üzemeléshez!

HOTEL MARKETING STRATÉGIA 2023-BAN

Melyik az 5 legjobb marketing módszer és stratégia, amelyet a szállodaiparban/üzletágban használnak 2023-ban? Általánosságban elmondható, hogy ezek a stratégiák magukban foglalják az online marketinget, a hagyományos reklámozást, a PR-t és a vásárlói hűségprogramokat. A HOTELMENTŐK elárulja melyik a jobb egy szálloda számára, és hogyan segíthetnek ezek a stratégiák több ügyfelet elérni és a márkaismertséget növelni. A hatékony hotel marketing stratégia elengedhetetlen 2023-ban, de nem egyszerű jól csinálni! Keresd a csapatunkat, hogy fellendítsük a direkt foglalások számát a hoteledben, és hogy nagyobb hírnévre tegyél szert a szállodaiparban!


Olvass tovább, ha többet szeretnél megtudni a szállodák marketingstratégiájáról!

 

HOGYAN ÁLL ÖSSZE A HOTEL MARKETING STRATÉGIA?


1-    Keresőoptimalizálás



A keresőoptimalizálás (SEO) a weboldalak és a tartalom optimalizálásának folyamata, hogy növelje a láthatóságot és a helyezéseket a keresőmotorok eredményei között. A SEO minden online stratégia fontos része, mivel segít növelni a webhely forgalmát, javítani a konverziókat és növelni a márkaismertséget. A vendéglátóiparban a SEO felhasználható a szállodai bevételek növelésére, mivel több ügyfelet vonz a webhelyre. Azáltal, hogy webhelyet a felhasználók és a keresőmotorok számára optimalizáljuk, biztosíthatjuk, hogy a potenciális vendégek megtalálják szállodát, amikor szállást keresnek. Ezenkívül a keresőoptimalizálás hozzájárulhat a szálloda nevének és márkának általános ismertségének javításához azáltal, hogy növeli a láthatóságot az organikus keresési eredmények között.


Más szóval, a SEO láthatóságot ad, és embereket, potenciális vendégeidet hoz a webhelyedre. Miután felkerültek a webhelyre, meg kell győzni őket arról, hogy ezt a hotelt válasszák, és ne a versenytársét. Az is jobb, ha a vendégek direkt foglalnak, és nem a Booking-on vagy az Airbnb-n, így megtakaríthatjuk azokat a jutalékokat, amiket az OTA-k benyelnek tőlünk. Ahhoz, hogy ezt meg tudjuk tenni, szükségünk van a weboldalba integrált foglalási motorra, és ott a szinte vendégnek meg kell találnia a lehető legalacsonyabb árat.


 
Mindenekelőtt a HOTELMENTŐK segíthet a jobb helyezésben. Az ügyfeleink számára készített weboldalaink SEO optimalizáltak. Tehát az ebből a cikkből tanulható összes javaslattal a Te hoteled is az első pozíciókban fog megjelenni. Ez azt jelenti, hogy több kattintást és ennek következtében több vendéget kell majd elszállásolnod!


 

2- Tartalom



Az egyik legjobb módja annak, hogy forgalmat irányíts webhelyedre a blogon múlik. Ezt nevezhetjük egy nyertes szállodamarketing stratégia dobogó szívének. A kezdésnek nagyszerű módja a marketingterv megtervezése. Ez minden marketingstratégia első lépése, egyfajta naptár, amiben világos elképzelésed van arról, hogy milyen témákat szeretnél megérinteni, hogyan szeretnél róluk beszélni, és melyik napon és órában. Ez a kulcsa a marketingcélok meghatározásának a következetesség eléréséhez és a tartalom rendszeres közzétételéhez, közvetlenül a célközönséghez szólva.


A blogírás nem az eladásról szól, hanem arról, hogy értéket adj potenciális vendégeidnek. Tehát mond el nekik minden okot, amiért érdemes ellátogatniuk a városodba. Mond el nekik, milyen érdekes vagy mennyi tevékenységet kínál a környék. Mond el nekik, miért szép a város tavasszal, vagy milyen romantikusak azok a kis kávézók a városközpontban. És így tovább, gondolj a vendégek szükségleteire, és add meg nekik, amit akarnak.


A hotel marketing stratégia alkalmazása során ügyelj arra, hogy a helyszínt és az élményt éppúgy népszerűsítsd, mint a szállást, amikor az ügyfelek álmodoznak és terveznek. Lehetséges, hogy potenciális látogatóid még azt sem tudják, melyik országot akarják meglátogatni, nemhogy melyik régiót. Határozd meg, hogy a látogatók mit szeretnének fogyasztani, inni, nézni és csinálni látogatásuk során. Ezután koncentrálj azokra az élményekre, amelyek a közelben vannak, és egyszerűen megszervezhetők. 


 

3- Hatékony hotel marketing kampányok



Egy sikeres kampány növelheti azoknak az embereknek a számát, akik felkeresik és lefoglalják a szállást, ami viszont növeli a bevételt. Segít abban is, hogy több potenciális vendéget érjünk el, és fizető ügyfelekké alakítsuk őket.


Általánosságban elmondható, hogy a marketingkampányok célja olyan emberek megcélzása, akik már érdeklődnek a szállodai foglalás iránt. Egy jó kampányhoz konkrét célközönség kell. Tartalmat, hirdetéseket és egyéb taktikákat használhat, hogy felkeltse a figyelmüket, és cselekvésre ösztönözze őket. A cél egy olyan hatékony üzenet létrehozása, amely megszólítja a potenciális vendégeket, és forgalmat irányít webhelyére, és végső soron növeli a konverziós arányt. A megfelelő stratégiával hatékony hotel marketing stratégiát hozhatunk létre, amely segít több embert elérni, és több üzletet generálni szállodánk számára.


 

4- Helyi online marketing



A helyi online marketing egy vállalkozás vagy szolgáltatás reklámozásának folyamata egy adott földrajzi területen. Ahogy az előző bekezdésben láttuk, ez magában foglalja a digitális eszközök, például weboldalak, közösségi média, keresőoptimalizálás (SEO) és egyéb online csatornák használatát a helyi ügyfelek elérése érdekében. A helyi online marketing segítségével népszerűsíthetjük szobáinkat a helyi ügyfelek körében. 


 

5- Együttműködések



Állj össze helyi vállalkozásokkal és készítsetek közös ajánlásokat, amikkel népszerűsíthetitek a foglalást a szállodába, valamint az együttműködő fél szolgáltatásának igénybevételét is egyszerre. Gondolunk itt például arra, hogy foglalás esetén kedvezményesen étkezhetnek a szemben lévő csodás autentikus étteremben vagy kedvezményt adtok egy adott autóbérlő cégnél. Az ilyen együttműködések mindig szimpatikusak a vendégek számára, és így egyszerre két vállalkozás forgalmát is javítani lehet.

 

Hotel marketing Blog