Hotel online marketing stratégiák az idei év sikerességéhez

online foglalás

Irányítsd szállodád a megfelelő hotel online marketing tippekkel!

Ha a Te feladatod egy szálloda marketingje, akkor tudod, hogy a digitális marketing az elvégendő feladataid listájának élén áll. Azt is tudod, hogy az átfogó és hatékony hotel online marketing-stratégiákhoz nagyon sok dolog – és kérdés – kapcsolódik.


A HOTELMENTŐK azért jött létre, hogy tovább fokozza szállodád növekedését azáltal, hogy tisztázzuk a szállodaüzletág digitális marketingstratégiáit. Végigjárjuk a legnépszerűbb és leghatékonyabb taktikákat, és megadjuk a példákat, információkat és inspirációt, amelyekre a következő lépésekhez szükségetek van, hogy több vendéget szerezzetek organikus módszerekkel.
Csapatunk sok-sok éves szállodavezetési és hotel online marketing tapasztalattal rendelkezik, amelyet arra fordítunk, hogy kihozzuk szállodádból a legtöbbet! Hotel online marketing tanácsadásunk során egy olyan stratégiát dolgozunk ki számotokra, amellyel tényleg növekszik majd a szálloda forgalma, a direkt foglalások weboldaladon keresztül, és a vendégélmény is! Nem csak új foglalásokat kapsz majd, de sokkal elégedettebb vendégeket is! Mi a HOTELMENTŐK-nél már több vállalkozásnak, étteremnek és hotelnek segítettünk, hogy elérhessék kitűzött hotel online marketing céljaikat! Egy ingyenes konzultációt követően, ahol megismerkedünk egymással és elmondhatjátok elképzeléseteket, céljaitokat, fennálló problémáitokat, felvázolunk egy lehetséges fejlesztési stratégiát a hotel online marketing területére, amivel elérhetitek a kitűzött céljaitokat, valamint a megvalósításban is segítségetekre leszünk! A siker érdekében egy átfogó állapotfelmérést kell végeznünk, hogy megvizsgáljuk a jelenlegi hotel online marketing stratégia elemeit, a munkatársakat és a kommunikációs csatornákat.


 

Jelentkezz az itt található űrlapon ingyenes konzultációra és állapotfelmérésre, hogy egy lépéssel közelebb kerülj a teltházas üzemeléshez!

Hotel online marketing a szállodádnak

Napjaink szállodaiparát gyakran dinamikusnak és versenyképesnek nevezik. Az Airbnb-stílusú szolgáltatók térnyerésétől a globális turisztikai ágazatnak becslések szerint 935 milliárd dolláros kárt okozó világjárványig az elmúlt évtized kihívásai a marketing erőfeszítéseket határozottan a reflektorfénybe helyezték.

 

Tanulj a HOTELMENTŐK-től, és legyen egész évben teltház a szállodádban!

Hatékony hotel online marketing a HOTELMENTŐKKEL



A hatékony marketingstratégiák minden eddiginél fontosabbak a szállodai vállalkozások sikere szempontjából, akár szállodát indítasz, akár a foglalások számát szeretnéd növelni, akár a hírnevét szeretnéd erősíteni. Ebből a szempontból a hotel online marketing a legfontosabb, amely megfizethetően és széles körű eléréssel lehetőséget biztosít ezen célok elérésében!
 
A világ lakosságának közel 60%-a, azaz 4,66 milliárd ember jelenleg aktív internet-felhasználó. A közösségi média elérése továbbra is robbanásszerűen növekszik, jelenleg közel 4 milliárd ember aktív felhasználója van, szemben a 2015-ös alig több mint 2 milliárddal.


A lehetőségek végtelenek, és a megfelelő hotel online marketing stratégiával és technológiával – és egy kis képzelőerővel – a szállodák kihasználhatják a digitális képességeiket marketingvarázs létrehozására.


Szállodád digitális marketingstratégiájának kidolgozása a HOTELMENTŐKKEL
A digitális marketing stratégia a hotel online marketing megalkotásának első lépése, hogy gondolj a célközönségedre. Kinek marketingelsz? Mélyre kell ásnod, hogy megértsd és meghatározd a célközönséged.


A szállodák számára ennek egy hasznos módja, ha vendégszemélyeket hoznak létre, amelyek azokat az embereket képviselik, akiket látni szeretnének a recepciós pultjuknál. Ki az ideális szállodai vendég? Készíts részletes és kerek képet ezekről az emberekről az alábbi kérdések körüli kutatással:

 
  • Hány évesek? Hol élnek?
  • Kivel élnek együtt? Kivel fognak utazni?
  • Milyen munkát végeznek és mennyit keresnek?
  • Milyen más márkákat szeretnek?
  • Mik a hobbijaik, érdeklődési körük?
  • Mit olvasnak?
  • Milyen társadalmi kérdések foglalkoztatják őket leginkább?
  • Hol vásárolnak élelmiszert és ruhát?
  • Mik az életcéljaik? Mi a nagy motivációjuk?
  • Mi a kedvenc úti céljuk?
  • Mennyire értenek a technológiához?
  • Melyik közösségi hálózatot részesítik előnyben?
  • Hogyan kommunikálnak a munkahelyükön, a családdal és a barátokkal?


 

Hotel online marketing célok kitűzése



A hotel online marketing következő lépése, hogy meg kell határozni a végső digitális marketingcéljainkat. Ezeket a tágabb üzleti célokat és stratégiákat határozzák meg. Például üzleti cél lehet, hogy a következő évben 20%-kal növeld a bevételt, és megerősítsd márkád az ezredfordulós piacon. A digitális marketing céljait ezután e cél köré formálhatjuk. Instagram-követőid megduplázása, hogy több ezreket érj el, vagy 50%-os forgalomnövekedés a webhelyeden. Ezek mind olyan hotel online marketing célok lehetnek, amelyek összhangban állnak ezekkel a szélesebb körű üzleti célokkal.


Ha világosan megfogalmazott céljaid vannak, és megérted, hogy kinek hirdetsz marketinget, itt az ideje, hogy belevágj digitális marketingstratégiádba. Ki kell dolgoznunk egy tervet, amely lefedi azokat a digitális marketing eszközöket, amelyek a legjobban segítenek elérni céljaidat, és azt, hogy miként fogod ezeket felhasználni céljaid eléréséhez.

 

A legnépszerűbb és leghatékonyabb hotel online marketingeszközök a következők:

 
  • Tartalom marketing
  • Közösségi média marketing
  • Befolyásoló marketing
  • E-mail marketing
  • Online vélemények
  • SEO, helyi keresőoptimalizálás és Google szállodahirdetések


Tartalommarketing szállodáknak



A blogbejegyzésektől a podcastokig, online magazinokig, alkalmazásokig, e-könyvekig, rövid formátumú videókig és a virtuális valóságig a szálloda- és utazási ágazat élen jár az inspiráló és értéket biztosító tartalmakkal. A nagyszerű tartalmak segíthetnek közönségépítésben, meglévő ügyfélkapcsolatok ápolásában, a márkahűség növelésében és a foglalások számának növelésében.
A tartalommarketing képes megragadni az embereket a vásárlói út különböző pontjain, és a jó minőségű tartalom a digitális marketing egyéb formáinak kulcsfontosságú része, beleértve a SEO-t és a közösségi média marketinget is.


A hatékony tartalommarketingnek két lépése van. Először olyan típusú tartalmat kell létrehoznia, amelyet a célközönség szívesen fogyaszt. Tartalom, amely magával ragadja az embereket.


A hatékony tartalommarketing második lépése a kemény eladás elfelejtése. Ehelyett a tartalom és a cselekvésre való felhívás üzenete „a sorok között” vagy „egyébként” alkalmiként található. Például egy praktikus link egy bizonyos úti célról szóló cikk végén, amely a márka adott területen található szállodádra mutat – valami finom és hasznos, ami semmilyen módon nem von le a tartalom értékéből.
 

Hotel marketing Blog