HOTEL ÜZEMELTETÉS ÉS TANÁCSADÁS A HOTELMENTŐKKEL

HOTEL ÜZEMELTETÉS ÉS TANÁCSADÁS A HOTELMENTŐKKEL

Számos létfontosságú szállodai szolgáltatás és egymáshoz kapcsolódó mozgó alkatrész van, amelyeknek együtt kell működniük a rendkívül fontos, fantasztikus ügyfélélmény megteremtéséhez. Ahhoz, hogy hatékony szállodamenedzser lehess és megfelelően vezesd a szállodát, mindennek zökkenőmentesen kell működnie. Nagyszerűnek kell lenned a többfeladatos munkavégzésben és a nyomás alatti munkában, kiváló kommunikátornak, a finomabb részletek ragaszkodójának és elsőrangú problémamegoldónak kell lenned. És ha mindez meg van, mégsem hozza azokat a számokat a szállodai foglalási rendszer, mint amit célul kitűztetek, a HOTELMENTŐK segíthet a hotel üzemeltetés és tanácsadás során!


Egy hotel üzemeltetés és tanácsadás eredménye egy szállodára szabott menedzsment stratégia, amellyel végre maximalizálhatod a direkt foglalások számát, bevonzhatod az új vendégeket és emelheted a szálló vendégek elégedettségét.


Mivel egy szálloda vagy hotel üzemeltetése egy összetett feladat, amely több kisebb, de annál fontosabb  területből áll, még egy szakképzett és rutinos szálloda vezető is ütközhet valamilyen problémába. A HOTELMENTŐK csapata azért jött létre, hogy segítsen a bajbajutott szállodákon, hogy elérjék céljaikat, legyen szó bármelyik munkaterületről. A hotel üzemeltetés és tanácsadás során csapatunk megvizsgálja a szálloda egyes területet, felveszi a kapcsolatot a munkavállalókkal és a vezetőkkel, hogy pontos állapotfelmérést végezzünk, majd ez alapján egy teljes üzemeltetési stratégiát is megalkotunk, ha szükség van rá. A hotel üzemeltetés és tanácsadás kitér minden olyan területre, ahol fejleszteni lehet a szálloda menedzsment stratégiáját. Sok éves hotel vezetői tapasztalattal és rutinus marketing szakemberekkel közelebb kerülhetsz a céljaidhoz, és végre teltházas foglalásokat intézhetsz a szállodában! Lendülj túl a mélyponton és kérd tanácsadásunkat!


 

Jelentkezz az itt található űrlapon ingyenes konzultációra és hotel üzemeltetés és tanácsadásra, hogy egy lépéssel közelebb kerülj a teltházas üzemeléshez!

VENDÉGÉLMÉNY JAVÍTÁSÁVAL HATÉKONYABB A HOTEL ÜZEMELTETÉS

A következőkben pedig szeretnénk megosztani néhány hasznos tippet, amely a hotel üzemeltetés és tanácsadás során is szóba kerül, hogy a hotel vezetése során a vendégek a legfontosabbak és az, hogy ők hogyan érzik magukat a szállodában való tartózkodásuk alatt. Éppen ezért a vendégélmény fokozása az egyik legfontosabb feladatunk hotel menedzserként. Egy elégedett vendég nagyobb valószínűséggel szeretne majd a jövőben is megszállni nálad, valamint kiváló értékelést ír majd a hotelről és a szolgáltatásokról, amivel pedig növelhető az új vendégek bevonzása és a direkt foglalás. A vendégélmény javítása viszont nem egyszerű, egy sok feladatból összeálló komplex feladat. A HOTELMENTŐK azonban a hotel üzemeltetés és tanácsadás során segít kihozni a legtöbbet a szálloda működéséből, ehhez pedig most néhány tippet is adunk!

8 LÉPÉS A VENDÉGÉLMÉNY JAVÍTÁSÁHOZ A SZÁLLODÁDBAN



Az, hogy a vendégek milyen vendégélményt kapnak a szállodában, hatással lehet a bevételre és a szállodáról alkotott képre. Ezért a kiváló szállodai vendégélmény biztosítása szállodádban marketing és profittermelő stratégia is lehet. A szállodaipar rohamos növekedésével a szállodatulajdonosok új taktikákat dolgozhatnak ki annak biztosítására, hogy az ügyfelek figyelemre méltó és elragadó élményben részesüljenek, mivel ez lehetővé teszi számukra, hogy az iparág csúcsán maradjanak. Íme 8 módszer, amellyel nagyszerű vendégélményt teremthetsz szállodádban:


 
Ha komplexebb hotel üzemeltetés és tanácsadásra van szükséged, vedd fel a HOTELMENTŐKKEL a kapcsolatot, kérj időpontot ingyenes konzultációra és érjük el együtt a kitűzött célokat! Csapatunk jelentős eredményeket ért el a szállodák forgalmának fellendítésében, most itt az ideje, hogy neked is segítsünk! Kattints ide a kapcsolatfelvételért!


 

1) Tartózkodás előtt vedd fel a kapcsolatot a vendégekkel



Az érkezés előtti kommunikáció a vendég és a szálloda között kulcsfontosságú a kiváló ügyfélélmény biztosításában a szállodában. A folyamatos kapcsolattartás felkeltheti az érdeklődésüket, meggyőzheti őket arról, hogy odafigyelünk rájuk, és azt is bemutatjuk, hogyan biztosíthatunk kellemes tartózkodást szállodánkban. Ezért azt is tanácsos megkérdezni az ügyfelektől, hogy van-e utolsó pillanatban kéréseik a korai felkészülés érdekében.

 

2) Biztosítsunk kiváló első benyomást



Ügyeljünk arra, hogy vendégeink ne maradjanak hosszú órákon át a szálloda recepcióján várakozva, mert ez segíthet abban, hogy ügyfeleink kellemesebb érzéssel érkezzenek meg a szállodába. Előfordulhat, hogy a vendégek nagy távolságokat tettek meg, fáradtak és ingerlékenyek lehetnek, ezért gyors bejelentkezési szolgáltatásokra van szükségük. A kiváló vendégélmény biztosítása a recepció és a vendégek közötti kommunikáció automatizálásával valósítható meg. Ezért tanácsos, hogy a recepció személyzete mindig meleg mosollyal fogadja a vendéget, mivel ez egyben nagyszerű vendégszolgáltatást is biztosít a szállodában.

 

3) Legyünk figyelmesek



A közösségi média platformok segítséget nyújthatnak, amikor tájékoztatjuk vendégeinket a különböző szállodafrissítésekről, kérdésekről vagy hirdetésekről. Ahhoz, hogy személyes kapcsolatot létesítsünk online követőinkkel, valós időben kapcsolatba léphetünk velük, így biztosítva az ügyfelek jobb tartózkodását a szállodában. A személyre szabott, magas színvonalú válaszok, amelyek kiemelik a vendégekkel való személyes kapcsolat kialakítását, kiemelkedő vendégélményt eredményezhetnek a szállodában. Ezenkívül létrehozhatunk egy webhelyet szállodánk számára, amely megkönnyítheti a kommunikációt a szálloda és az ügyfelek között.

 

4) A szállodai szobák felszereltségének javítása



A vendégek valószínűleg elektronikus eszközeikkel, például mobiltelefonjaikkal vagy laptopjaikkal utaznak, és internetkapcsolatra lehet szükségük. A vendégek a jól működő, ingyenes Wi-Fi-t már alap szolgáltatásnak tekintik a tartózkodásuk alatt. Hasonlóképpen győződj meg arról, hogy a szálloda Wi-Fi-je képes kezelni az összes ilyen kütyü által igényelt különböző sebességeket, és hogy a vendégek bejelentkezéskor értesüljenek a Wi-Fi állapotáról. Ez azt jelenti, hogy nem kell kérniük, így jobb ügyfélszolgálathoz vezet a szállodában.

 

5) A személyzet hozzáértése



Az ügyfelek szállodában való tartózkodásának javítása érdekében tanácsos kiképezni szállodai személyzetét, mivel személyzet az elsődleges kapcsolattartó pontja a látogatóknak. Ha a személyzet motivált és hozzáértő, a vendégélmény fokozását biztosíthatjuk a szállodában, és a vendégek vissza akarnak majd térni. Ezt megtehetjük úgy, hogy különféle tanfolyamokon tanítjuk őket, udvariasságra, jól öltözöttségre és etikettre neveljük őket, és arra ösztönözzük őket, hogy megtartsák a barátságos testbeszédet.

 

6) Vegyük figyelembe a látogatók preferenciáit



Ahhoz, hogy a vendégek jól érezzék magukat a szállodában, ugyanolyan fontos előre látni a vendégek igényeit, mint az, hogy meg is adjuk nekik. A vendégek választásának ismerete és megértése a látogatás előtt lehetővé teszi, hogy jobb ügyfélélményt biztosítsunk szállodánkban. A korábbi tartózkodásoktól függően figyelemmel kísérhetjük az ügyfelek preferenciáit, nemtetszését és igényeit, mivel ez garantálhatja, hogy a vendég megfelelően gondoskodik róla, és ennek eredményeként javítja a vendég szállodában való tartózkodását.

 

7) Könnyen követhető jelzések



Az egyik legjelentősebb szállodaelem, amely segít javítani a vendégélményt egy szállodában, mindig is a jelzések voltak, amelyek biztosítják, hogy vendégeink kényelmesen navigálhassanak a szálloda területén. Tekintsd magad új vendégnek, és értékeld a jelzéseket a szállodában, például a liftben. Ha a feliratokat nemzetközi nyelven írják, vagy könnyen megfogható szimbólumokat használnak, a vendégek jobban tájékozódhatnak, ami hozzájárul a megfelelő vendégélmény kialakításában, mivel a vendégek értékelni fogják, ha eligazodhatnak a szállodában.

 

8) Kapcsolattartás kijelentkezést követően is



Amikor egy vendég elhagyja a szállodát és hazatér, a szállodában szerzett tapasztalataink nem feltétlenül fejeződnek be, mivel számos stratégia létezik a korábbi ügyfelekkel való kapcsolattartásra és a hűség növelésére, ami jobb ügyfélszolgálatot eredményez a szállodában. Például elvégezhetünk egy automatikus felmérést, hogy visszajelzést kapjunk vendégeinktől, releváns ajánlatokat küldjünk a vendégeknek, vagy automatizált e-maileket használjunk a különleges alkalmak, például a vendégek születésnapjának elismerésére. Következésképpen ez javítja a vendégélményét a szállodában, mivel szövetségesnek érzik magukat a szállodával.

 

Hotel marketing Blog