8 LÉPÉS A VENDÉGÉLMÉNY JAVÍTÁSÁHOZ A SZÁLLODÁDBAN
Az, hogy a vendégek milyen vendégélményt kapnak a szállodában, hatással lehet a bevételre és a szállodáról alkotott képre. Ezért a kiváló szállodai vendégélmény biztosítása szállodádban marketing és profittermelő stratégia is lehet. A szállodaipar rohamos növekedésével a szállodatulajdonosok új taktikákat dolgozhatnak ki annak biztosítására, hogy az ügyfelek figyelemre méltó és elragadó élményben részesüljenek, mivel ez lehetővé teszi számukra, hogy az iparág csúcsán maradjanak. Íme 8 módszer, amellyel nagyszerű vendégélményt teremthetsz szállodádban:
Ha komplexebb hotel üzemeltetés és tanácsadásra van szükséged, vedd fel a HOTELMENTŐKKEL a kapcsolatot, kérj időpontot ingyenes konzultációra és érjük el együtt a kitűzött célokat! Csapatunk jelentős eredményeket ért el a szállodák forgalmának fellendítésében, most itt az ideje, hogy neked is segítsünk!
Kattints ide a kapcsolatfelvételért!
1) Tartózkodás előtt vedd fel a kapcsolatot a vendégekkel
Az érkezés előtti kommunikáció a vendég és a szálloda között kulcsfontosságú a kiváló ügyfélélmény biztosításában a szállodában. A folyamatos kapcsolattartás felkeltheti az érdeklődésüket, meggyőzheti őket arról, hogy odafigyelünk rájuk, és azt is bemutatjuk, hogyan biztosíthatunk kellemes tartózkodást szállodánkban. Ezért azt is tanácsos megkérdezni az ügyfelektől, hogy van-e utolsó pillanatban kéréseik a korai felkészülés érdekében.
2) Biztosítsunk kiváló első benyomást
Ügyeljünk arra, hogy vendégeink ne maradjanak hosszú órákon át a szálloda recepcióján várakozva, mert ez segíthet abban, hogy ügyfeleink kellemesebb érzéssel érkezzenek meg a szállodába. Előfordulhat, hogy a vendégek nagy távolságokat tettek meg, fáradtak és ingerlékenyek lehetnek, ezért gyors bejelentkezési szolgáltatásokra van szükségük. A kiváló vendégélmény biztosítása a recepció és a vendégek közötti kommunikáció automatizálásával valósítható meg. Ezért tanácsos, hogy a recepció személyzete mindig meleg mosollyal fogadja a vendéget, mivel ez egyben nagyszerű vendégszolgáltatást is biztosít a szállodában.
3) Legyünk figyelmesek
A közösségi média platformok segítséget nyújthatnak, amikor tájékoztatjuk vendégeinket a különböző szállodafrissítésekről, kérdésekről vagy hirdetésekről. Ahhoz, hogy személyes kapcsolatot létesítsünk online követőinkkel, valós időben kapcsolatba léphetünk velük, így biztosítva az ügyfelek jobb tartózkodását a szállodában. A személyre szabott, magas színvonalú válaszok, amelyek kiemelik a vendégekkel való személyes kapcsolat kialakítását, kiemelkedő vendégélményt eredményezhetnek a szállodában. Ezenkívül létrehozhatunk egy webhelyet szállodánk számára, amely megkönnyítheti a kommunikációt a szálloda és az ügyfelek között.
4) A szállodai szobák felszereltségének javítása
A vendégek valószínűleg elektronikus eszközeikkel, például mobiltelefonjaikkal vagy laptopjaikkal utaznak, és internetkapcsolatra lehet szükségük. A vendégek a jól működő, ingyenes Wi-Fi-t már alap szolgáltatásnak tekintik a tartózkodásuk alatt. Hasonlóképpen győződj meg arról, hogy a szálloda Wi-Fi-je képes kezelni az összes ilyen kütyü által igényelt különböző sebességeket, és hogy a vendégek bejelentkezéskor értesüljenek a Wi-Fi állapotáról. Ez azt jelenti, hogy nem kell kérniük, így jobb ügyfélszolgálathoz vezet a szállodában.
5) A személyzet hozzáértése
Az ügyfelek szállodában való tartózkodásának javítása érdekében tanácsos kiképezni szállodai személyzetét, mivel személyzet az elsődleges kapcsolattartó pontja a látogatóknak. Ha a személyzet motivált és hozzáértő, a vendégélmény fokozását biztosíthatjuk a szállodában, és a vendégek vissza akarnak majd térni. Ezt megtehetjük úgy, hogy különféle tanfolyamokon tanítjuk őket, udvariasságra, jól öltözöttségre és etikettre neveljük őket, és arra ösztönözzük őket, hogy megtartsák a barátságos testbeszédet.
6) Vegyük figyelembe a látogatók preferenciáit
Ahhoz, hogy a vendégek jól érezzék magukat a szállodában, ugyanolyan fontos előre látni a vendégek igényeit, mint az, hogy meg is adjuk nekik. A vendégek választásának ismerete és megértése a látogatás előtt lehetővé teszi, hogy jobb ügyfélélményt biztosítsunk szállodánkban. A korábbi tartózkodásoktól függően figyelemmel kísérhetjük az ügyfelek preferenciáit, nemtetszését és igényeit, mivel ez garantálhatja, hogy a vendég megfelelően gondoskodik róla, és ennek eredményeként javítja a vendég szállodában való tartózkodását.
7) Könnyen követhető jelzések
Az egyik legjelentősebb szállodaelem, amely segít javítani a vendégélményt egy szállodában, mindig is a jelzések voltak, amelyek biztosítják, hogy vendégeink kényelmesen navigálhassanak a szálloda területén. Tekintsd magad új vendégnek, és értékeld a jelzéseket a szállodában, például a liftben. Ha a feliratokat nemzetközi nyelven írják, vagy könnyen megfogható szimbólumokat használnak, a vendégek jobban tájékozódhatnak, ami hozzájárul a megfelelő vendégélmény kialakításában, mivel a vendégek értékelni fogják, ha eligazodhatnak a szállodában.
8) Kapcsolattartás kijelentkezést követően is
Amikor egy vendég elhagyja a szállodát és hazatér, a szállodában szerzett tapasztalataink nem feltétlenül fejeződnek be, mivel számos stratégia létezik a korábbi ügyfelekkel való kapcsolattartásra és a hűség növelésére, ami jobb ügyfélszolgálatot eredményez a szállodában. Például elvégezhetünk egy automatikus felmérést, hogy visszajelzést kapjunk vendégeinktől, releváns ajánlatokat küldjünk a vendégeknek, vagy automatizált e-maileket használjunk a különleges alkalmak, például a vendégek születésnapjának elismerésére. Következésképpen ez javítja a vendégélményét a szállodában, mivel szövetségesnek érzik magukat a szállodával.