FÜGGETLEN HOTEL ÜZEMELTETÉS ELŐNYEI
1. Személyre szabott szállodai szolgáltatás
A szállodák világában a szolgáltatás a kulcsszó. Egy szállodának elengedhetetlen, hogy minőségi szolgáltatást nyújtson. Egy olyan szolgáltatás, amely tökéletesen igazodik az ügyfelekhez, egy olyan szolgáltatás, amely egyszerre személyes és személyre szabott.
A szabványos szolgáltatás elkerülése és az emlékezetes élmény biztosítása a független szállodák egyik előnye, amellyel a hotel üzemeltetés is magasabb szintű lehet. Ez a testreszabás szállodaláncok esetében nem lehetséges. Mert ügyfeleiket egésznek tekintik, nem pedig egyének gyűjteményének.
A személyre szabott szolgáltatás azt jelenti, hogy előre látjuk az ügyfél igényeit, mielőtt azzá válnának. Ez azt jelenti, hogy megfelelünk az ügyfél elvárásainak és igényeinek, és tudjuk, hogyan lépjünk meg.
2. Egyedi és hiteles szállodák
Egy nemzeti vagy nemzetközi lánc szállodájának egyszerű látogatása az eredetiség teljes hiányát
mutatja. A legtöbb szállodaláncot gazdasági okokból építik. Helyüket a hely vonzereje és a lehetséges profit miatt választják ki.
Ellentétben a független szállodákkal, amelyek valódi hitelességgel rendelkeznek, amely gyakran a történelmükön alapul. Ezek a független szállodák gyakran tulajdonosaik személyes kívánságaiból fakadnak.
Elhelyezkedésük egyedi, ellentétben a láncokkal. A sok utazó által keresett helyi oldalról tanúskodik. A családi történelem, a hely iránti szeretet gyakran ezeknek a létesítményeknek a mozgatórugója. Ezek a motorok pedig a hitelesség és az egyediség pillérei. Egy hotel üzemeltetésének egyik előnyévé kovácsolhatjuk, ha ilyen egyediséggel rendelkezik szállodánk.
3. Terem a kreativitás számára
A nagy nemzetközi láncok és franchise-ok gyakran nagyon szép szállodák, különös gonddal és stílussal. Kreativitásukat azonban korlátozza a széles körben elterjedt szabványosítás és a belső fejlesztési politika.
Itt is a független szállodák rendelkeznek a kreativitás alapvető tulajdonságával. Kreativitásuk teljesen szabad gasztronómia, dekoráció, bútorok, rendezvények és marketing technikák terén.
Ez a kreativitás az intézmény identitásának és hírnevének szolgálatába állított érték. Így válaszolnak az egyedi élmény keresésére, amelyet az ügyfelek egyre inkább követelnek ebben a gyorsan globalizálódó világban.
Itt az ötlet egy trendibb, merészebb, igazabb megközelítés a hotel üzemeltetés során. Egy „menő” hotel kialakítása a látogatóival kapcsolatban. És amelynek markáns fogalma minden elemben megtalálható. Egyetlen céllal: ismertség, hogy beszéljenek a szállodáról, és ösztönözzék a közösségi média befolyásolóit, hogy nyüzsgést keltsenek…
4. A mozgékonyságuk
Igazgatóság, stratégiai menedzsment, operatív menedzsment, humánerőforrás… Mindezek a hierarchikus és döntéshozó rétegek lassítják és csökkentik a szállodaláncok talaján történő közvetlen akciókat.
A szállodaipar olyan környezet, amely alkalmazkodást és agilitást igényel a helyzetkezelésben.
A független szállodák nagyon gyorsan tudnak taktikai és stratégiai döntéseket hozni és gyorsan végrehajtani.
5. A szálloda összes erőforrása, gondoskodása és energiája
Mint korábban említettük, a láncok és a franchise-ok a hierarchikus és döntéshozatali rétegek alá temetkeznek. Sok intézmény megosztja őket, és kötelesek rangsorolni. És ezért különböző forrásokat, figyelmet és energiát biztosítani a különböző intézményeknek.
Ezzel szemben a független szállodák teljes mértékben elkötelezettek egyetlen létesítmény sikere iránt, a sajátjuk!
Ez lehetővé teszi számukra, hogy erőforrásaik egy részét egy adott eseményre fordítsák, és megfelelő ajánlatokkal könnyebben kezeljék a csúcsidőn kívüli időszakokat.
HOTEL ÜZEMELTETÉSI ESZKÖZÖK FÜGGETLEN SZÁLLODÁK RÉSZÉRE
Az alábbiakban 5 olyan fő tulajdonságot mutatunk be, amelyek azt mutatják, hogy független szállodának lenni igenis előnyös lehet a nagy szállodaláncokhoz képest. De ehhez egyedinek, hitelesnek és sok szempontból sokkal szabadabbnak kell lenni. Erősségei erősek, és proaktívan kell kiaknázni őket egy hosszú távú üzleti stratégia részeként.
De a verseny még mindig nagyon valóságos: hogyan maradsz versenyben, ha független szálloda vagy?
Bár a független szállodáknak számos előnye van, folyamatosan versenyben állnak a láncokkal és a többi független szállodával is. Versenyeznek az árakon, a pozíción, a földrajzi lefedettségen és a pénzügyi lehetőségeken. A versenyképesség érdekében az alábbiakat tanácsoljuk a független hotel üzemeltetéséhez:
1. Maradj modern
Egy független szálloda, amely elégedett az eredményeivel és nem hajlandó modernizálódni, az tönkremegy. Dekorációjának és felszereltségének frissítése elengedhetetlen. Az utazók változó igényeinek, valamint a fogyasztási szokásoknak és a hatályos normáknak való megfelelés érdekében.
A szállodák modern újra berendezése drága, és bár a láncoknak gyakran könnyebb pénzt felszabadítaniuk erre a célra, a független szállodáknak is meg kell tenniük ezt az erőfeszítést. Valójában a szállodaláncok gyakran rendelkeznek erre külön költségvetéssel. A szabadúszók valószínűleg pedig nem.
Azonban az önálló vállalkozók számára ez a modernizáció elengedhetetlen a versenyképesség megőrzéséhez. A szálloda lakberendezése során az időtartamra kell gondolni: klasszikus dekorok, amelyek nem mennek ki a divatból, masszív bútorok, amelyek elöregedés nélkül maradnak, stb. Amíg a fő felszerelés masszív és időtálló, időszakos frissítők (festékek, szőnyegek, világítás) már csak az utazók elvárásaival és ízlésével való lépéshez szükséges.
2. Dolgozz a webes láthatóságon
Az internet megjelenése eleinte a nagy láncoknak kedvezett a legjobban. Ez növelte ismertségüket és népszerűségüket. De a közösségi hálózatok, amelyek nélkülözhetetlen eszközei a vállalkozás láthatóságának, elsősorban az egyéni vállalkozóknak kedveznek.
Valójában számos, erős koncepcióval rendelkező független szálloda tudott kiemelkedni a közösségi hálózatokban, különösen az Instagramnak köszönhetően. Ez az ingyenes és vírusos kommunikációs eszköz elengedhetetlen a független szállodák számára, amelyek nem rendelkeznek a láncokkal egyenértékű kommunikációs erőforrásokkal.
De még mindig túl sok kis szálloda nem veszi figyelembe a webes láthatóság fontosságát. Az internetes oldal hiánya, az integrált foglalás azt jelenti, hogy sok utazó előtt bezárja az ajtót.
Ha neked is szükséged van egy sikeres online marketing stratégiára, hogy népszerűsíts hoteled és több vendéget vonzz be, akkor keresd a HOTELMENTŐK marketinges szakembereit, és a telt ház többé nem lesz kérdéses!
Ma már nem hasznos nagy összegeket költeni egy weboldal létrehozására. A fontos, hogy legyen egy fejlődő oldal, jól hivatkozva és megfelelve a keresőoptimalizálásnak. Ha webhelyeden foglalási rendszert is üzemeltetsz, akkor ráadásul jutalékokat takaríthatsz meg olyan foglalási platformoktól, mint a booking.com.