A Hotelmentők szolgáltatása ezen alapul:
• Célcsoport-elemzés: pontosan meghatározzuk, kik a potenciális vendégek.
• Tartalomstratégia: személyre szabott posztokat, kampányokat és sztorikat tervezünk.
• Adatvezérelt optimalizálás: a számokból dolgozunk, nem megérzésből.
• Kreatív kivitelezés: profi szövegek, látványos képek, rövid videók – amelyek érzelmet váltanak ki.
A közösségi média marketing trend turizmus világában csak az marad látható, aki képes élményt mesélni. Mi segítünk, hogy az Ön szállodája története ne csak megjelenjen, hanem kitűnjön.
Miért különlegesek a Hotelmentők kampányai?
A Hotelmentők nem sablonos tartalmat gyártanak, hanem egyedi márkaélményt építenek. A közösségi média marketing trend turizmus egyik legmeghatározóbb változása, hogy a felhasználók nem reklámokat akarnak látni, hanem hiteles történeteket.
Ezért mi nem “foglalj most” típusú üzeneteket írunk, hanem élményeket mutatunk be – a reggeli gőzölgő kávét a teraszon, a naplementét a wellness medencéből, vagy a személyzet kedvességét, ami miatt a vendég visszatér.
Ezek azok a pillanatok, amik eladják a szállást. És pontosan ezek azok a pillanatok, amiket a közösségi média marketing trend turizmus szakemberei már nem véletlenül hívnak érzelmi konverziónak.
A turizmus új hulláma: rövid videók, UGC és történetmesélés
A legújabb közösségi média marketing trend turizmus fókuszában a vizuális történetmesélés áll. A felhasználók rövid, dinamikus tartalmakat fogyasztanak – videókat, élő bejelentkezéseket, vendégélményeket.
A Hotelmentők csapata ezen a téren is élen jár: segítünk videós koncepciót készíteni, forgatókönyvet írni, és olyan anyagokat létrehozni, amik nemcsak szórakoztatnak, hanem értékesítenek is.
Az UGC (User Generated Content) – azaz a vendégek által megosztott tartalom – szintén kulcsfontosságú. Mi segítünk ösztönözni, rendszerezni és újrapozicionálni ezeket, hogy a vendégek maguk váljanak márkanagykövetté.
A közösségi média marketing trend turizmus jövője tehát a közösségi élmény köré épül: a vendégek már nem csak fogyasztók, hanem résztvevők is.
Mérhető eredmények, nem csak lájkok
A Hotelmentők filozófiája egyszerű: ami nem mérhető, az nem fejleszthető. A közösségi média marketing trend turizmus kampányainkban ezért mindig konkrét célokat állítunk: foglalásnövelés, visszatérő vendégek arányának emelése, ismertségbővítés.
Valós adatokra építünk, és rendszeres jelentésekkel mutatjuk, hogyan teljesít a kampány. Minden hirdetés, minden poszt mögött ott van a stratégia – és a szándék, hogy Ön több vendéget szerezzen.
A Hotelmentők szakértői segítenek, hogy Ön látható legyen ott, ahol a vendégek keresnek
A turizmus digitális térbe költözött, és aki nincs jelen a közösségi médiában, az gyakorlatilag láthatatlan. A közösségi média marketing trend turizmus világában viszont az is kevés, ha “csak” jelen van – látszani is tudni kell.
A Hotelmentők segítségével az Ön szállodája nemcsak posztolni fog, hanem történetet mesélni, közösséget építeni és vendégeket szerezni.
Legyen szó Facebookról, Instagramról, TikTokról vagy Google-ról, a mi feladatunk az, hogy a vendég Önt találja meg először – és ne a versenytársat.
A közösségi média marketing trend turizmus ma már nem egyszerű kommunikációs eszköz, hanem a szállodai bevételek egyik legerősebb motorja.
A siker kulcsa: stratégiai gondolkodás és partner, aki érti a turizmust
A Hotelmentők csapata turizmusra specializálódott marketingügynökségként nem általános megoldásokat kínál. Mi pontosan tudjuk, milyen kihívásokkal küzdenek a szállodák, és mi kell ahhoz, hogy egy kampány valóban teltházat eredményezzen.
• Tudjuk, hogy a szezon nem mindig elég hosszú.
• Tudjuk, hogy az online verseny hatalmas.
• És azt is tudjuk, hogy a vendég ma az élmény alapján dönt.
Ezért alakítottuk ki azt a szolgáltatást, amivel a közösségi média marketing trend turizmus lehetőségeit a gyakorlatban is kihasználhatja: tartalomgyártás, kampánytervezés, influencer-együttműködések, remarketing és hirdetéskezelés – mind egy kézben, átláthatóan.