Hogyan ragadd meg a rendezvényszervezők figyelmét - 4 kreatív ötlet ami tényleg működik
Következzen néhány vezető márkák által is használt stratégia, és ismerd meg az egyes kreatív szállodai ötleteket hogyan szabhatod a saját közönségedre.
Hogyan vonzd a rendezvényszervezőket a szállodádba?
A kreatív marketing nagy segítség lehet ebben, a leggyakoribb problémákra kínál kényelmes megoldást. Friss, egyedi, abszolút figyelemfelkeltő megoldások, hogy kitünj a tömegből.
Amitől a rendezvényszervező szava is eláll - személyre szabott válaszadás videoval
Válaszolj a rendezvényszervezőtől érkezett e-mailre személyre szabott videoüzenettel. Mutasd be a helyszíni rendezvény koordinátorát, részletezd a kérdésekre adott válaszokat, és ajánlj fel olyan kiegészítőket melyek nagyszerűek lennének az eseményükhöz.
Készíts egy 2-3 perces videot és küldd el részére, ezzel megragadva figyelmét, és új szintre emeld a kapcsolatotokat. A video szerkesztése miatt ne aggódj, a közösségi oldalak, mint a Facebook és Instagram népszerűvé tették a vágatlan, kozmetikázatlan tartalmakat.
Használhatsz a videohoz olyan alkalmazásokat melyek segítségével egyedi márkajelzéseket, GIF-eket, beágyazott videoüzeneteket adhatsz hozzá. (pl. Animoto, BombBomb)
Miért működik? Mert a rendezvényszervezők hozzászoktak ahhoz, hogy a szállodáktól a sablonos válasz e-mail üzenetet kapják. A videos üzenet kiemeli a márkát, az értékesítésbe egyedülálló emberi élményt visz.
Küldj az érdeklődő rendezvényszervezőnek egyedi URL-t, a helyszíni koordinátor üzenetével, és egy erős felhívással amivel cselekvésre készteted.
Alternatíva: a rendezvényekkel kapcsolatban gyakran feltett, ismételt kérdésekről szintén készíthetsz egy ugyanilyen videot. És videon keresztül be is mutathatod a rendezvénytermeidet, lehetőségeket, akár bevágással már rendezett eseményekről, amivel "élettel" töltöd meg pár pillanat erejéig a videos anyagot. A videokat elkészítheted tematikusan is, például egy olyan rendezvény ahol fontos a prezentáció, mutasd be az alkalmas helységeket, a technikai felszereltséggel, a büféasztallal, kilátással stb.
Rendezvényhelyszín értékesítés - emeld ki csapatod szakértő tagjait
Mutasd be csapatod azon tagjait akik segíteni fogják a rendezvényszervezőt a céljainak elérésében. Mutasd be ezen munkatársaid képzettségeit, szakterületét. De láss túl a közvetlen munkatársakon, hisz a recepció, porta, a konyha stb. mind-mind részt veszenek az eseményen, és azért dolgoznak hogy azt sikerre vigyék.
Miért működik? A rendezvényszervezők rengeteg gyönyörű helyszínt látnak folyamatosan. De a minőségi döntéshozatalhoz hozzátartozik, hogy a helyszínen milyen segítő emberek segítik majd a munkájukat. Ezért a minőségi segítségnyújtás bemutatása nagy befolyásoló tényező lehet.
A szálloda weboldalán események, rendezvények menüpont alatt emeld ki azokat a munkatársakat, akik legjobban támogatják a rendezvényszervező munkáját, és kérdés-válasz stílusú önéletrajzokat tölthetsz fel, személyes anekdotákkal, személyes tippek üzenetével a rendezvényszervező számára.
Készíthetsz tematikus tárat, esküvő, konferencia, céges rendezvény stb. címkékkel. Ha például szállodád a gálaesteket tervezőket célozza meg, osszd meg a helyszíni vendéglátó csapattal készített interjúkat, amelyekben tanácsokat adnak a legjobb adománygyűjtő vacsora menü megtervezéséhez.
Kreatív marketinggel a rendezvényszervezők figyelméért - hozz létre a saját rendezésedben eseményeket
Mutasd meg a rendezvényszervezőknek, milyen nagyszerű az általad biztosított helyszín. Hozz létre egy eseményt, és dokumentálj minden mozzanatot, a megvalósításon át, az esemény hangulatán keresztül a visszajelzésekig.
Miért működik? A rendezvényszervezőknek nincs lehetőségük kipróbálni a helyszínt, mielőtt abba belefektetnének. Ezért fantasztikus számukra látni, hogyan néz ki egy többcélú tárgyalóterem, egy bálterem stb. Az így készült videos anyagon lehetősége van végig nézni a megvalósulás folyamatát, "részt" venni a rendezvényen. Ez felülmúlhatatlan előnyt jelent a szállodának a kiválasztási versenyben.
Gondold végig szállodádat mely eseménytípusokra foglalnád le, találj módot hogy ezeket bemutasd. Ha szállodád inkább vállalati rendezvényeknek adna helyet a magánrendezvények helyett, rendezz VIP-vendégváró ebédet a tárgyalótermekben.
Így add el a különleges helyszínedet a rendezvényszervezőknek - kommunikáld szállodád egyediségét, koncepcióját
Ha szállodád teljesen egyedi márkával, marketingszemlélettel, koncepcióval rendelkezik ne félj ezt kommunikálni a rendezvényszervezők felé.
A rendezvényszervezők szeretik a különleges, újító megoldásokat, a trendeket, de nincs idejük mindet feltérképezni. Ezért tárd eléjük szállodád "másságát" fejtsd ki előnyeidet.
Ha szállodád koncepciója merőben eltér a megszokottól, az emberek "nem tudják hova tenni", találd meg a módját hogy "tisztázd" a helyzetet. Például, készíts csábítóan vizuális plakátokat melyet kombinálj egy-két mondatos leírásokkal, amelyek tökéletesen összefoglalják, hogy mit csinál szállodád és miért nagyszerű ez a célközönségük számára.
Keresd meg, mely média a legjobb számodra, mely rendezvényszervezők a célzott személyek. Ha van valami ami összezavarhatja a rendezvényszervezőket a szállodáddal kapcsolatban, foglald össze és adj hangot a magyarázatnak, majd hozz létre egyszerű üzenetre épülő kampányt.