Kreatív értékesítése a rendezvényhelyszínnek

Hogyan ragadd meg a rendezvényszervezők figyelmét - 4 kreatív ötlet ami tényleg működik

A szállodák rendezvénytermeinek értékesítéséhez a rendezvényszervezők szívén át vezet az út. Az ő tudatukba kell bekerülni a lehető legkreatívabb módon, ezzel biztosítva hogy az elsők között legyünk akiktől ajánlatot kérnek. 
Következzen néhány vezető márkák által is használt stratégia, és ismerd meg az egyes kreatív szállodai ötleteket hogyan szabhatod a saját közönségedre. 
Kreatív marketinggel a rendezvényszervezők kegyeiért

Hogyan vonzd a rendezvényszervezőket a szállodádba?


A kreatív marketing nagy segítség lehet ebben, a leggyakoribb problémákra kínál kényelmes megoldást. Friss, egyedi, abszolút figyelemfelkeltő megoldások, hogy kitünj a tömegből. 
 

Amitől a rendezvényszervező szava is eláll - személyre szabott válaszadás videoval


Válaszolj a rendezvényszervezőtől érkezett e-mailre személyre szabott videoüzenettel. Mutasd be a helyszíni rendezvény koordinátorát, részletezd a kérdésekre adott válaszokat, és ajánlj fel olyan kiegészítőket melyek nagyszerűek lennének az eseményükhöz. 
Készíts egy 2-3 perces videot és küldd el részére, ezzel megragadva figyelmét, és új szintre emeld a kapcsolatotokat. A video szerkesztése miatt ne aggódj, a közösségi oldalak, mint a Facebook és Instagram népszerűvé tették a vágatlan, kozmetikázatlan tartalmakat. 
Használhatsz a videohoz olyan alkalmazásokat melyek segítségével egyedi márkajelzéseket, GIF-eket, beágyazott videoüzeneteket adhatsz hozzá. (pl. Animoto, BombBomb)

Miért működik? Mert a rendezvényszervezők hozzászoktak ahhoz, hogy a szállodáktól a sablonos válasz e-mail üzenetet kapják. A videos üzenet kiemeli a márkát, az értékesítésbe egyedülálló emberi élményt visz. 
Küldj az érdeklődő rendezvényszervezőnek egyedi URL-t, a helyszíni koordinátor üzenetével, és egy erős felhívással amivel cselekvésre készteted. 

Alternatíva: a rendezvényekkel kapcsolatban gyakran feltett, ismételt kérdésekről szintén készíthetsz egy ugyanilyen videot. És videon keresztül be is mutathatod a rendezvénytermeidet, lehetőségeket, akár bevágással már rendezett eseményekről, amivel "élettel" töltöd meg pár pillanat erejéig a videos anyagot. A videokat elkészítheted tematikusan is, például egy olyan rendezvény ahol fontos a prezentáció, mutasd be az alkalmas helységeket, a technikai felszereltséggel, a büféasztallal, kilátással stb. 
 


Rendezvényhelyszín értékesítés - emeld ki csapatod szakértő tagjait


Mutasd be csapatod azon tagjait akik segíteni fogják a rendezvényszervezőt a céljainak elérésében. Mutasd be ezen munkatársaid képzettségeit, szakterületét. De láss túl a közvetlen munkatársakon, hisz a recepció, porta, a konyha stb. mind-mind részt veszenek az eseményen, és azért dolgoznak hogy azt sikerre vigyék. 

Miért működik? A rendezvényszervezők rengeteg gyönyörű helyszínt látnak folyamatosan. De a minőségi döntéshozatalhoz hozzátartozik, hogy a helyszínen milyen segítő emberek segítik majd a munkájukat. Ezért a minőségi segítségnyújtás bemutatása nagy befolyásoló tényező lehet. 

A szálloda weboldalán események, rendezvények menüpont alatt emeld ki azokat a munkatársakat, akik legjobban támogatják a rendezvényszervező munkáját, és kérdés-válasz stílusú önéletrajzokat tölthetsz fel, személyes anekdotákkal, személyes tippek üzenetével a rendezvényszervező számára. 

Készíthetsz tematikus tárat, esküvő, konferencia, céges rendezvény stb. címkékkel. Ha például szállodád a gálaesteket tervezőket célozza meg, osszd meg a helyszíni vendéglátó csapattal készített interjúkat, amelyekben tanácsokat adnak a legjobb adománygyűjtő vacsora menü megtervezéséhez. 

 

Kreatív marketinggel a rendezvényszervezők figyelméért - hozz létre a saját rendezésedben eseményeket


Mutasd meg a rendezvényszervezőknek, milyen nagyszerű az általad biztosított helyszín. Hozz létre egy eseményt, és dokumentálj minden mozzanatot, a megvalósításon át, az esemény hangulatán keresztül a visszajelzésekig. 

Miért működik? A rendezvényszervezőknek nincs lehetőségük kipróbálni a helyszínt, mielőtt abba belefektetnének. Ezért fantasztikus számukra látni, hogyan néz ki egy többcélú tárgyalóterem, egy bálterem stb. Az így készült videos anyagon lehetősége van végig nézni a megvalósulás folyamatát, "részt" venni a rendezvényen. Ez felülmúlhatatlan előnyt jelent a szállodának a kiválasztási versenyben.

Gondold végig szállodádat mely eseménytípusokra foglalnád le, találj módot hogy ezeket bemutasd. Ha szállodád inkább vállalati rendezvényeknek adna helyet a magánrendezvények helyett, rendezz VIP-vendégváró ebédet a tárgyalótermekben.


 

Így add el a különleges helyszínedet a rendezvényszervezőknek - kommunikáld szállodád egyediségét, koncepcióját


Ha szállodád teljesen egyedi márkával, marketingszemlélettel, koncepcióval rendelkezik ne félj ezt kommunikálni a rendezvényszervezők felé. 

A rendezvényszervezők szeretik a különleges, újító megoldásokat, a trendeket, de nincs idejük mindet feltérképezni. Ezért tárd eléjük szállodád "másságát" fejtsd ki előnyeidet. 

Ha szállodád koncepciója merőben eltér a megszokottól, az emberek "nem tudják hova tenni", találd meg a módját hogy "tisztázd" a helyzetet. Például, készíts csábítóan vizuális plakátokat melyet kombinálj egy-két mondatos leírásokkal, amelyek tökéletesen összefoglalják, hogy mit csinál szállodád és miért nagyszerű ez a célközönségük számára. 

Keresd meg, mely média a legjobb számodra, mely rendezvényszervezők a célzott személyek. Ha van valami ami összezavarhatja a rendezvényszervezőket a szállodáddal kapcsolatban, foglald össze és adj hangot a magyarázatnak, majd hozz létre egyszerű üzenetre épülő kampányt.

 
A hatékony marketing és értékesítési stratégia nélkülözhetetlen a szálloda hatékony üzemeltetéséhez. A Hotelmentők segítenek kialakítani és megvalósítani egy átfogó marketingtervet, amely növeli a szálloda láthatóságát és vonzerejét az online és offline csatornákon egyaránt. SEO, közösségi média menedzsment, PPC kampányok és e-mail marketing szolgáltatásaink révén biztosítjuk, hogy a szálloda elérje a célközönségét és növelje a közvetlen foglalások számát.

Hotel marketing Blog