Szálloda marketing stratégia felépítése a foglalások növeléséhez

Szálloda marketing stratégia felépítése a foglalások növeléséhez

Akár tapasztalt szálloda tulajdonos vagy, akár még új vagy a vendéglátóiparban, tudnod kell, hogy a marketing alapvető szerepet játszik abban, hogy minél több vendéget vonzz be, és optimalizáld a szálloda sikerét. Az eredményességhez egy olyan szálloda marketing stratégiára van szükséged, amely számos feladatot egyesít a szálloda bevételének növelésére, több csatorna elérésével és kezelésével, hogy elérhesd a kívánt célcsoportot. A megfelelő szálloda marketing stratégia segít népszerűsíteni a szálláshelyet, bevonzani az utazókat és értékesíteni a szobákat.


A szálloda marketing stratégia a célközönség megértésével és a célok meghatározásával kezdődik. Természetesen az üzenet nem lesz egyenlő a nemzetközi utazók számára, mint a helyieknek, ezért fontos ezt szem előtt tartani a stratégia meghatározásakor.


Ha meghatároztad a célközönségedet, az segít kitűzni a céljaidat, és reális célokat tűzni ki e célok elérése érdekében. Az ideális szálloda marketing stratégia segít optimalizálni a weboldal által generált direkt foglalások számát, miközben növeli a márka ismertségét és hírnevét.


Ahhoz, hogy lépést tudj tartani a változó piaci igényekkel, rugalmasnak és naprakésznek kell lenned, hogy a stratégiáit rendszeresen módosítsd, de ha mégis segítségre van szükséged, akkor a HOTELMENTŐK sokéves tapasztalatával a szállodavezetésben és a hotel marketing terén, segít a kitűzött célok elérésében egy hatékony szálloda marketing stratégia megalkotásával!


 

Jelentkezz az itt található űrlapon ingyenes konzultációra és állapotfelmérésre, hogy egy lépéssel közelebb kerülj a teltházas üzemeléshez!

HATÉKONY SZÁLLODA MARKETING STRATÉGIA

A szálloda marketing stratégia dinamikusan kell működjön, amely az évszaktól, az évtől és a piaci trendektől függően változik. Az alábbiakban egy kis betekintést adunk a szálloda marketing világába, hogy bemutassuk, mi kell ahhoz, hogy egy sikeres szálloda marketing stratégia növelje a foglalások számát hoteledbe, és népszerűsítse széleskörben.

SZÁLLODA MARKETING STRATÉGIA SEO-ZOTT WEBOLDALLAL



Szállodád webhelye SEO, azaz keresőoptimalizálás nélkül olyan, mintha nem is létezne. Mivel az utazók 75%-a egy keresőmotoron kezdi el a szállodakeresést, ebből Te is profitálhatsz, ha a szálloda weboldala megfelelően van optimalizálva. Ezért fontos olyan erőforrásokba fektetni, amelyek kiválóvá teszik weboldal SEO-ját.

 
Ha segítségedre van szükséged egy hatékony SEO marketing kapcsán, keresd a HOTELMENTŐKET! A keresőoptimalizált hotel weboldal az egyik leginkább költséghatékony marketing eszköz, ami egyrészt segít spórolni a marketing költségeken, másrészt több vendéget hoz. Csapatunk jelentős eredményeket ért el a szállodák forgalmának fellendítésében keresőoptimalizálás segítségével, bízd ránk Te is a szállodád weboldalát!


A SEO segítségével:
 
  • rengeteg hirdetési költséget spórolhatunk meg,
  • nő a direkt foglalások aránya és száma, ezzel az OTA-k felé fizetendő jutalék jelentősen csökken,
  • szállodád kedvelt célpontjává válik különböző rendezvényeknek (pl. esküvők, konferenciák, csapatépítések, stb.)



Hoteled webhelyének rendszeres SEO auditjának elvégzésével és folyamatos fejlesztésekkel a legjobb pozícióba helyezheted szállodádat, hogy előkelő helyet foglaljon el a keresőmotorok listáján, és könnyen elérhető legyen a felhasználók számára.

 

ONLINE SZÁLLODA MARKETING STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA



A közösségi média hatékony eszköze a szálloda marketing stratégiának, mivel nagy közönség elérése lehetséges vele, valamint a múltbeli, jelenlegi és potenciális vendégekkel való kapcsolatok kialakítására és tartására is alkalmas.


Ezért minél aktívabbnak kell lenned azokon a közösségi média platformokon, amelyeken a célközönséged is megtalálható. Tegyél közzé bejegyzéseket a szállodáról, a megújult szolgáltatásokról, oszd át a vendégek által megosztott tartalmakat, amelyeken látszik, hogy jól érezték magukat a szállodában és akár influencerekkel is együtt dolgozhatsz, akik népszerűsítik a szállodát követőiknek.


A digitális technológiák fejlődésének és a médiacsatornák sokszínűségének köszönhetően a marketing világa rohamosan változik, amelynek köszönhetően a vásárlók elérésének egészen új módszereit ismerhetjük meg. Ha szeretnéd megőrizni szállodád relevanciáját ezen a kompetitív területen, akkor muszáj leszel alkalmazkodni ezekhez a változásokhoz. Ha a rengeteg feladat mellett, Ti sem tudjátok kordában tartani a közösségi média megjelenéseiteket, a HOTELMENTŐK szálloda marketing stratégia kialakításával ebben is segítségetekre lehet!

 

SZÁLLODA MARKETING STRATÉGIA A CÉLCSOPORT ISMERETÉBEN



Egy eredményes szálloda marketing stratégia kialakításához mindenekelőtt definiálnod kell a célközönségedet. Ehhez a Google Analytics és más eszközök is a segítségedre lehetnek, amelyek segítenek kideríteni ideális vendégeid korát, nemét, életvitelét és jövedelmét. Ezekre azért van szükség, mert olyan marketing eszközöket és felületeket kell használnod, amelyekkel eléred a meghatározott célközönségedet.

 

EGYÜTTMŰKÖDÉS HELYI VÁLLALKOZÁSOKKAL



A helyi vállalkozásokkal való együttműködés segíthet a szállodádnak az új közönség elérésében és a foglalások számának növelésében. Például együttműködhetsz egy helyi borászattal vagy múzeummal, esetleg fürdővel, hogy kecsegtetőbbé tedd ajánlatodat a szállodádba azáltal, hogy kedvezményeket kínálsz más helyekre is, amivel még több élményt szerezhetnek. Ez egy Win-Win helyzet, ugyanis hozzád is több vendég jelentkezik be, akik a helyi vállalkozások szolgáltatásait is igénybe veszik.
 

Hotel marketing Blog