SZÁLLODA MARKETING STRATÉGIA SEO-ZOTT WEBOLDALLAL
Szállodád webhelye SEO, azaz keresőoptimalizálás nélkül olyan, mintha nem is létezne. Mivel az utazók 75%-a egy keresőmotoron kezdi el a szállodakeresést, ebből Te is profitálhatsz, ha a szálloda weboldala megfelelően van optimalizálva. Ezért fontos olyan erőforrásokba fektetni, amelyek kiválóvá teszik weboldal SEO-ját.
Ha segítségedre van szükséged egy hatékony SEO marketing kapcsán, keresd a HOTELMENTŐKET! A keresőoptimalizált hotel weboldal az egyik leginkább költséghatékony marketing eszköz, ami egyrészt segít spórolni a marketing költségeken, másrészt több vendéget hoz. Csapatunk jelentős eredményeket ért el a szállodák forgalmának fellendítésében keresőoptimalizálás segítségével, bízd ránk Te is a szállodád weboldalát!
A SEO segítségével:
- rengeteg hirdetési költséget spórolhatunk meg,
- nő a direkt foglalások aránya és száma, ezzel az OTA-k felé fizetendő jutalék jelentősen csökken,
- szállodád kedvelt célpontjává válik különböző rendezvényeknek (pl. esküvők, konferenciák, csapatépítések, stb.)
Hoteled webhelyének rendszeres SEO auditjának elvégzésével és folyamatos fejlesztésekkel a legjobb pozícióba helyezheted szállodádat, hogy előkelő helyet foglaljon el a keresőmotorok listáján, és könnyen elérhető legyen a felhasználók számára.
ONLINE SZÁLLODA MARKETING STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA
A közösségi média hatékony eszköze a szálloda marketing stratégiának, mivel nagy közönség elérése lehetséges vele, valamint a múltbeli, jelenlegi és potenciális vendégekkel való kapcsolatok kialakítására és tartására is alkalmas.
Ezért minél aktívabbnak kell lenned azokon a közösségi média platformokon, amelyeken a célközönséged is megtalálható. Tegyél közzé bejegyzéseket a szállodáról, a megújult szolgáltatásokról, oszd át a vendégek által megosztott tartalmakat, amelyeken látszik, hogy jól érezték magukat a szállodában és akár influencerekkel is együtt dolgozhatsz, akik népszerűsítik a szállodát követőiknek.
A digitális technológiák fejlődésének és a médiacsatornák sokszínűségének köszönhetően a marketing világa rohamosan változik, amelynek köszönhetően a vásárlók elérésének egészen új módszereit ismerhetjük meg. Ha szeretnéd megőrizni szállodád relevanciáját ezen a kompetitív területen, akkor muszáj leszel alkalmazkodni ezekhez a változásokhoz.
Ha a rengeteg feladat mellett, Ti sem tudjátok kordában tartani a közösségi média megjelenéseiteket, a HOTELMENTŐK szálloda marketing stratégia kialakításával ebben is segítségetekre lehet!
SZÁLLODA MARKETING STRATÉGIA A CÉLCSOPORT ISMERETÉBEN
Egy eredményes szálloda marketing stratégia kialakításához mindenekelőtt definiálnod kell a célközönségedet. Ehhez a Google Analytics és más eszközök is a segítségedre lehetnek, amelyek segítenek kideríteni ideális vendégeid korát, nemét, életvitelét és jövedelmét. Ezekre azért van szükség, mert olyan marketing eszközöket és felületeket kell használnod, amelyekkel eléred a meghatározott célközönségedet.
EGYÜTTMŰKÖDÉS HELYI VÁLLALKOZÁSOKKAL
A helyi vállalkozásokkal való együttműködés segíthet a szállodádnak az új közönség elérésében és a foglalások számának növelésében. Például együttműködhetsz egy helyi borászattal vagy múzeummal, esetleg fürdővel, hogy kecsegtetőbbé tedd ajánlatodat a szállodádba azáltal, hogy kedvezményeket kínálsz más helyekre is, amivel még több élményt szerezhetnek. Ez egy Win-Win helyzet, ugyanis hozzád is több vendég jelentkezik be, akik a helyi vállalkozások szolgáltatásait is igénybe veszik.