HOGYAN NÖVELHETŐ A KÖZVETLEN FOGLALÁS SZÁLLODA ONLINE MARKETING SEGÍTSÉGÉVEL?

booking

HOGYAN ÖSZTÖNÖZHETED A VENDÉGEKET, HOGY KÖZVETLENÜL A SZÁLLODA OLDALÁN FOGLALJANAK?

Ezekre a kérdésekre, ha rövid választ kéne mondanunk, az lenne, hogy szálloda online marketing. De mit is takar ez pontosan?

 

1.    Vonzó és könnyen használható szállodai weboldal



Ma már minden az interneten keresztül történik, vége annak az időnek, amikor az utazók egy telefonkönyvben kerestek, és információért telefonáltak. De ezt már Te is tudod. Mégsem lehet egyértelmű, hogy hogyan lehet a szálloda online marketing segítségével megszabadulni az OTA-któl, és több direkt foglalást generálni.


Mit szeretnének az ügyfelek 2023-ban? Könnyen navigálható weboldalt, amelyen minden információ kevesebb mint egy perc alatt elérhető, és néhány kattintással le is foglalható.

Az európaiak 93%-a az internetet használja arra, hogy szállást keressen utazása során, legyen az akár rövid, akár hosszú távú. Ezért elengedhetetlen, hogy szállodádnak legyen egy vonzó és különösen könnyen használható webes „kirakata”.


A HOTELMENTŐK segít neked egy olyan szálloda online marketing stratégiát kialakítani, amivel örökre elbúcsúzhatsz a booking-tól és a többi OTA-tól! Vedd fel velünk a kapcsolatot az itt található űrlap kitöltésével és olvass tovább, hogy még több érdekességet megtudhass a szálloda online marketing helyes alkalmazásáról!

Az utazónak a weboldal kezdőlapjára érve azonnal meg kell értenie, milyen típusú szállodáról van szó, és miért felel meg az igényeinek. Nem szabad figyelmen kívül hagyni a szálloda látványvilágának és fényképeinek fontosságát, mivel a HRS és az eResult piackutató intézet tanulmánya szerint a válaszadók 78%-a szerint a szállodák képe döntő tényező volt a szállodaválasztás során.

 

SZÁLLODA ONLINE MARKETING HATÁSA

Nem is gondolnád, hogy milyen sok mindenre van hatással a marketing. Egy jó szálloda online marketingje olyan sok foglalást generálhat, hogy több hónapra előre teltházat kell kiszolgálnod. Amellett pedig, hogy új vendégeket szerzel, a jelenlegi vendégeid elégedettségét is növelheted, akik úgy döntenek, hogy máskor is a Te szállodád választják! De mi kell ehhez még?
 

2.    Integrálj foglalási megoldást a szálloda weboldalára



Manapság sok utazó és leendő ügyfél ellenőrzi a hotel webhelyén található információkat, majd nem közvetlenül, hanem az OTA webhelyén teszi meg a foglalást, mert úgy érzi, hogy a foglalási folyamat könnyebben kezelhető.


Ennek a problémának a megoldása az egyik prioritásnak kell, hogy legyen, és ehhez egy foglalási modult kell integrálni a weboldaladra, amely könnyen használható. A saját foglalási rendszerrel a vendégek közvetlenül a Te weboldaladon foglalhatnak, teljesen megkerülve az OTA-kat és azok súlyos jutalékait. De miért fontos ez a szálloda online marketingjének szempontjából?


 

SZÁLLODA ONLINE MARKETING ÉS AZ ÁRAZÁS FORTÉLYAI



A Promise Institute által végzett felmérés kimutatta, hogy az ügyfelek 86%-a úgy véli, hogy az OTA-k jobb árakat kínálnak, mint maguk a szállodák. Éppen ezért kulcsfontosságú, hogy tájékoztassuk a szálloda online marketingje során az ügyfeleket arról, hogy közvetlenül a mi webhelyünkön találja meg a legjobb árakat, vagy csak a saját weboldalon lehet előre fizetés nélkül foglalni. Ez az információ arra készteti az utazót, hogy folytassa a foglalást a szállodád webhelyén keresztül, és ne hasonlítgassa össze a többi internetes árral.


Bár kísértést érezhetsz arra, hogy olcsóbb árat kínálj a szálloda webhelyén, azt tanácsoljuk, hogy ne tedd, mivel valószínűleg megbüntet az OTA algoritmusa, és a Google nem téged fog kihozni első találatra!
 

Hotel marketing Blog