Szálloda üzemeltetési audit | Szilárd biztos stratégia

hotel alkalmazott

Gördülékeny szállodaüzemelés

Ha minden jól megy, a vendégélmény egy gyönyörűen megkoreografált produkció, amely dicséretes kritikákat és teltházas előadásokat generál. Ha a dolgok rosszul mennek, az negatív hatással lehet a vendégek elégedettségére, a bevételre és az online hírnévre.


Hogyan tudnak a szállodák minden vendég számára kasszasiker produkciót készíteni? A HOTELMENTŐK segít kidolgozni szállodád számára azt a sok elemet, amelyek a kis- és nagy szállodák esetében is zökkenőmentes és hatékony működését biztosítják napjainkban, a személyzettől a kommunikáción át az automatizálásig. Szálloda üzemeltetési auditunk során egy olyan hatékony stratégiát alakítunk ki személyre szabottan szállodád számára, amellyel a vezetés sikeresebbé és hatékonyabbá válik.

 
Mit takar a szállodaüzemeltetés?


A szállodaüzemeltetés egy szálloda mindennapi üzemeltetésére vonatkozik. Ez magában foglalja mindazokat a tevékenységeket és feladatokat, amelyeket az alkalmazottak a vendégek érkezésére való felkészülés és szükségleteik kielégítése érdekében végeznek a tartózkodásuk alatt és egészen az indulásig.
 

Szálloda üzemeltetési auditunk során ezeket a feladatköröket vizsgáljuk ki szállodádban, hogy a legjobb eredményeket érhessük el közösen!

 

Vedd fel velünk a kapcsolatot az itt található űrlap kitöltésével és jelentkezz ingyenes első konzultációra! Tedd meg az első lépést és dolgozzunk ki együtt egy hatékony stratégiát a szálloda üzemeltetési audit során!

Szálloda üzemeltetési audit a HOTELMENTŐKKEL

A szállodai tevékenység két fő területre osztható. A front office műveletek olyan részlegeket foglalnak magukban, ahol a személyzet gyakran érintkezik a vendégekkel, beleértve a recepciót, a vendégszolgáltatásokat, valamint a bárt és éttermet. A back office műveletek pedig olyan részlegeket foglalnak magukban, ahol az alkalmazottak ritkábban vagy egyáltalán nem érintkeznek a vendégekkel, ideértve a takarítást, a karbantartást, a konyhát és egyéb a háttérben zajló feladatokat. 
A HOTELMENTŐK megvizsgálják ezen munkaterületek munkavégzését, felméri a szálloda jelenlegi helyzetét, majd ezek alapján alkotja meg azt a stratégiát, amellyel a szállodaüzemeltetés gördülékenyebbé válik! A szálloda üzemeltetési audit során 3 kulcsfontosságú területet vizsgálunk meg szállodádban:

 
  • Front Office
  • Takarítás és karbantartás
  • Catering


Míg a szállodákban gyakorlatilag minden részleg támogatja valamilyen módon a működést, az alapvető működési funkciókat három fő részleg látja el, amelyek mindegyikében vannak háttérben zajló és szem előtti munkaterületek, így ezt a három fő munkaterületet is több részlegre tudjuk osztani.


A nagyobb szállodákban ezeket a részlegeket egész csapatok irányítják, és különösen fontos az erős vezetés és a kommunikáció. A kis butikhotelekben, hostelekben és fogadókban előfordulhat, hogy műszakonként csak egy vagy két alkalmazott dolgozik, és a többfeladatos munkavégzés és a szervezési készségek alapvetőek.
 

Mivel minden szálloda más és más, ezért a szálloda üzemeltetési audit szállodára szabottan történik!



 

A sikeres szállodai működés 5 kulcsfontosságú összetevője | Szálloda üzemeltetési audit 



Az összes részlegnek, beleértve a front és back office alkalmazottakat is, együtt kell dolgozniuk, hogy zökkenőmentes vendégélményt biztosítsanak érkezéstől indulásig, biztosítva, hogy a vendégek kéréseit és aggályait gyorsan és hatékonyan kezeljék.


Ehhez öt kulcsfontosságú területre kell összpontosítani a szálloda üzemeltetési audit során:


Munkavállalói képességek: A személyzetnek rendelkeznie kell a feladataik ellátásához és a vendégek elvárásainak való megfeleléshez szükséges készségekkel és ismeretekkel. Ahhoz, hogy megfelelő stratégiát vázolhassunk fel a szálloda üzemeltetési audit során, minden munkaterületet személyesen vizsgálunk meg!


Munkavállalói attitűd: A személyzetnek jó hozzáállással, vendégszerető természettel és problémamegoldó képességgel kell rendelkeznie.


Kommunikáció: Az alkalmazottaknak együtt kell működniük a csapatmunka szellemében, és hatékonyan kell kommunikálniuk a vendégekkel és a részlegek között.


Technológia: A szállodáknak olyan innovatív szoftvereszközökre van szükségük, amelyek a feladatok és munkafolyamatok automatizálásával, a tranzakciók felgyorsításával és a kommunikáció megkönnyítésével javítják a hatékonyságot.


Támogatás: A szálloda vezetőinek gondosan kell tervezniük, biztosítva, hogy a csapat tagjai rendelkezzenek a feladataik ellátásához szükséges vezetéssel, eszközökkel, képzéssel, iránymutatásokkal és támogatással.


 

Mik a legfontosabb tényezők, hogy egy szálloda jó működjön?



A jó helyszín, megfelelő árak, és hogy legyen benne valami különleges, az alappillérei egy jó szállodának, ami vonzza a vendégeket. Kell találni valamit, amivel kitűnsz a versenytársak közül. Nagyon fontos, hogy a személyzet maximálisan kielégítse a vendégek igényeit, így lesz élmény az ott-tartózkodás. Ha a vendég azt érzi, hogy tényleg törődnek vele, akkor, ha a többi fent említett érték is megvan, elégedett és hűséges lesz, aki többször is visszatér.
 

Hotel marketing Blog