Szállodára szabott helyzetfelmérés

15

Szállodaiparban eltöltött év

100+

Sikeres projekt

100+

Elégedett ügyfél

FELMÉRJÜK SZÁLLODÁD AKTUÁLIS ÁLLAPOTÁT

A rendelkezésre bocsájtott információk alapján részletesen elemezzük a szálloda működését. Itt konkrétumokat írunk, de ennek feltétele, hogy betekintést kapjunk a jelenlegi működésbe.

Fontos, hogy konzultáljunk a felső és középvezetőkkel, több napot eltöltsünk a helyszínen, azaz mi is megismerjük közelebbről a tevékenységet! Különös hangsúlyt fektetünk a költségcsökkentési lehetőségek elemzésére.

Emellett megvizsgáljuk az online jelenlétet, többek között a weboldalt a keresőoptimalizálást, a felhasználói élmény, és sok más marketing szempont alapján, a közösségi média felületeket egyéb kommunikációs csatornákat.  Foglalkozunk az értékesítés hatékonyságával, az árképzés jelenlegi módjával, a meglévő és lehetséges célcsoporttal, a különböző értékesítési csatornákkal, az elérhető releváns vendégvélemények elemzésével. 


A felmérés időtartama a szálloda nagyságától, jellegétől, a szolgáltatások összetettségétől függően 3- 5 hét. 

INGYENES 30 PERCES KONZULTÁCIÓ

Az első konzultáció személyesen vagy online platformon történik, melynek célja a kölcsönös bemutatkozás, a szálláshely legfontosabb paramétereinek megismerése és egy általános betekintés az üzemelés meglévő folyamataiba, megismerkedés az esetleg felismert fő problémával, problémákkal.

FELMÉRÉSEK TERÜLETE ÉS MÓDSZERTANA 

1. A szálloda üzemeltetési folyamatainak komplex áttekintése 

 
  • a létszám és hatékonyság ellenőrzés, valamint személyzet motivációjának vizsgálata 
  • a beszállítói szerződések áttekintése 
  • a F&B területen árrés, anyagfelhasználás, forgási sebesség vizsgálata 
  • a belsős folyamatok ellenőrzése és a szabályzatok áttekintése 
  • költségelemzés főkönyvi vagy egyéb adatok alapján  
  • próbavásárlás, ajánlatkérés telefon vagy online; válaszidő és -forma, valamint a tartalom vizsgálata 
  • a szálloda bevételeinek, költségeinek, valamint az ezekből származó üzemeltetési eredmény (GOP) meghatározása
 

Időtartam:

kb. 1-1.5 hónap (szálloda nagyságától függően) 
 

Módszer: 

  • személyes interjúk a menedzsment tagjaival, részlegvezetőkkel 
  • kapott anyagok, szabályzatok vizsgálata 



2. Értékesítés hatékonyságának vizsgálata

 
  • a kihasználtság és az átlagár vizsgálata, egy szállodai mutatók áttekintése: a revpar és trevpar  (revenue és yield management, valamint a distribution és channel management szempontjainak figyelembevételével) 
  • árképzés és értékesítési módszerek vizsgálata 
 

Időtartam:

10- 15 nap 
 

Módszer:

  • foglalási rendszerből kapott adatok, információk elemzése 
 

3. Marketing megoldások: 

 
  • weboldal vizsgálata, véleményezése, 
  • a keresőkben és közvetítő, valamint értékelő portálokon lévő pozíciók javítása 
  • vendégvélemények vizsgálata (OTA, social média) 
  • a marketing anyagok áttekintése, véleményezése (levelezés, ajánlat, kiírások, levelezési sablonok stb.)  
  • marketing felületek összhangjának vizsgálata
 

Időtartam:

10 – 14 nap 


Módszer:

  • részletes írásos összefoglaló, majd a tapasztaltak szóbeli prezentálása 

Hotel marketing Blog