Hogyan értékesíted a szállodai szobáidat? Valóban elég hatékony az értékesítési stratégiád? Megvizsgáljuk szállodai értékesítés

szálloda értékesítés

SZÁLLODAI ÉRTÉKESÍTÉS HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA

Mitől lesz hatékony egy szállodai értékesítés pontosan? Ahhoz, hogy megállapítsunk, hogy valóban hatékonyan próbáljuk értékesíteni a szállodánkat az alábbi kérdéseket mindenképp felül kell vizsgálnunk:

 
  • Próbavásárlást végzünk, melynek célja, hogy objektív értékelést kapjunk az ügyfeleikkel történő kapcsolattartásról. Megvizsgáljuk az ajánlatkérésre adott válaszok módját, formáját, gyorsaságát.
  • Megvizsgáljuk a legfontosabb szállodai mutatószámokat (kihasználtság és az átlagár, REVPAR, TREVPAR, átlagos tartózkodási idő, stb.). Megnézzük a forgalom, vendégkör összetételét és a vendégek legfontosabb ismérveit.
  • Vizsgálatunk kiterjed a szálloda értékesítési csatornáira, a használt értékesítési módszerekre, az értékesítést segítő szoftverekre, sablonokra, értékesítést segítő kimutatások használatára.
  • Kitérünk az árképzés meglévő módjára, az adott kedvezményekre, a használt árkódokra, azok összetételére. Elemezzük a szálláshely konkurenseit, versenytársait.


A HOTELMENTŐK hatékony szállodai értékesítési stratégiát alakítanak ki a bakba jutott szállodák és hotelek számára, ha lejjebb tekersz, akkor azt is megtudhatod, hogyan!

SZÁLLODAI ÉRTÉKESÍTÉS HATÉKONYAN A HOTELMENTŐKKEL

A HOTELMENTŐK csapata arra képezte ki magát sok év alatt, hogy most a Te szállodádat is kisegítse, hogy mostantól ne maradjon üres szoba a szállodádban. A szálloda értékesítését úgy fogjuk közösen helyreállítani vagy fellendíteni, hogy először is a fentebb említett szállodai értékesítés hatékonyságát megvizsgáljuk. 


 
Ehhez elengedhetetlen egy próbavásárlás végzése, majd pedig a szállodai mutatószámok megvizsgálása. A forgalom és a vendégkör összetételének kielemzése elengedhetetlen ahhoz, hogy a megfelelő stratégiát építhessük fel a szállodai értékesítés folyamataihoz. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy megismerjük a "célcsoportunkat", és elvárásaikat, igényeiket.

Miután ezekkel megismerkedtünk, megvizsgáljuk a szállodai értékesítési csatornáit, hogy a jövendőbeli vendégeinkhez mérten az a legmegfelelőbben van-e kialakítva. Nem maradhatnak el az árképzési stratégiák elemzései sem, és közösen egy hatékony stratégiát is megtervezünk a szállodai értékesítés hatékonyságának eredményességének érdekében.


A teljes szállodai értékesítés vizsgálatának időtartama: 10-15 nap 

Módszerek: foglalási rendszerből kapott adatok, információk elemzése valamint az interneten megtalálható információk alapján

 

Marketing megoldások a szállodai értékesítésben

A marketing audittal kapcsolatos részletes leírást ITT találsz!

Időtartam: 10 – 14 nap
Módszer: részletes írásos összefoglaló, majd a tapasztaltak szóbeli prezentálása

 

A szállodai értékesítési felmérés prezentálása

A felmérés eredménye egy szálloda specifikus áttekintő anyag, amelyben meghatározzuk az
erősségeket és a fejlesztendő területeket.

Személyes találkozó során szóbeli és írásos megoldási javaslatot adunk, meghatározzuk a szükséges változtatásokat, fejlesztéseket, legyen az az üzemelés bármely, az értékesítés vagy a marketing területe.

A konzultáció végén cégre szabott stratégiával segítjük az ügyfeleket a hatékonyabb működés elérésben tanácsadással és/vagy kivitelezéssel. A szálloda érdeke, hogy a közvetlen értékesítést növelje, mivel így maga választhatja meg vendégeit, általában ennél a vendégkörnél lehet a legmagasabb szoba átlagárat elérni, nincs közvetítő, nem kell jutalékot fizetni. A HOTELMENTŐK segít, hogy a közvetlen szállodai értékesítésed magasabb szintre emeld, ne habozz felkeresni minket!

 

Hotel marketing Blog