SZÁLLODAI ÉRTÉKESÍTÉS HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA
Mitől lesz hatékony egy szállodai értékesítés pontosan? Ahhoz, hogy megállapítsunk, hogy valóban hatékonyan próbáljuk értékesíteni a szállodánkat az alábbi kérdéseket mindenképp felül kell vizsgálnunk:- Próbavásárlást végzünk, melynek célja, hogy objektív értékelést kapjunk az ügyfeleikkel történő kapcsolattartásról. Megvizsgáljuk az ajánlatkérésre adott válaszok módját, formáját, gyorsaságát.
- Megvizsgáljuk a legfontosabb szállodai mutatószámokat (kihasználtság és az átlagár, REVPAR, TREVPAR, átlagos tartózkodási idő, stb.). Megnézzük a forgalom, vendégkör összetételét és a vendégek legfontosabb ismérveit.
- Vizsgálatunk kiterjed a szálloda értékesítési csatornáira, a használt értékesítési módszerekre, az értékesítést segítő szoftverekre, sablonokra, értékesítést segítő kimutatások használatára.
- Kitérünk az árképzés meglévő módjára, az adott kedvezményekre, a használt árkódokra, azok összetételére. Elemezzük a szálláshely konkurenseit, versenytársait.
A HOTELMENTŐK hatékony szállodai értékesítési stratégiát alakítanak ki a bakba jutott szállodák és hotelek számára, ha lejjebb tekersz, akkor azt is megtudhatod, hogyan!